anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament Yoxo înainte de data recurenta

Qwerty21
Vizitator

Salutare tuturor.  Doresc să mi modific abonamentul pentru următoarea lună. In oferta este prezentat faptul că abonamentul se poate modifica ORICAND. Am incercat sa fac modificarea astăzi, mâine fiind ziua de plata,  dar am primit mesajul că abonamentul nu se poate modifica cu 24 de ore înaintea datei recurente. Doresc sa trec la un abonament de 9 RON de la cel de 39 ron, actual, promoțional, fiind prima luna. Cum pot face lucrul acesta? Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Eu înțeleg că se modifică cu următoarea dată de facturare.

Ai detalii aici . Adică o modifici înainte, dar modificarea apare după următoarea dată .

Poți să ceri ajutorul și pe chatul aplicației.

Baftă!

Mulțumesc pentru răspuns. Eu sunt cu 24 de ore înaintea datei scadenței, am abonamentul activ, doresc sa modific abonamentul actual dar mi se da mesajul că nu se poate modifica pentru că sunt cu 24 de ore înaintea scadenței. Am incercat pe chat dar nu îmi răspunde nimeni. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Mă gândesc că îți vor răspunde sau se va modifica după ce trec cele 24 de ore. Nu știu, pentru că nu sunt pe Yoxo! Dar mai insistă pe chat!

DanielaH
Moderator

Salut, @Qwerty21! Bun venit în Comunitate!

Așa cum este menționat și în link-ul oferit de Vio73, poți solicita modificarea abonamentului YOXO (pachetul de bază, cu minute, SMS-uri și internet) oricând, cu cel puțin 24h înainte de emiterea facturii și de câte ori dorești, direct din aplicația mobilă. Noua configurație devine activă de la următoarea dată de facturare. 

Mulțumesc mult pentru răspunsul prompt. Eu sunt in perioada activa a abonamentului ales inițial, sunt cu 24 de ore înaintea datei scadenței, dar nu mi se permite modificarea, primind mesajul că sunt cu 24 de ore înaintea datei recurente. Din link ul primit, pentru care mulțumesc încă o dată, înțeleg că aș avea alternativa de a nu plăti opțiunea pe că am ales o inițial  dar care azi n-o mai pot modifica și să aleg alta opțiune in perioada de gratie de 7 zile pe care și-o achit ulterior? Adică să aștept să nu se finalizeze opțiunea pe care n-o pot schimba (prin neplata) și să incerc s-o activez ulterior ? Am înțeles bine ? Va mulțumesc mult. 

DanielaH
Moderator

Există cumva facturi restante pe cont? Dacă da, atunci nu se poate face migrarea către alt pachet.

Nu am facturi restante. Sunt in prima luna, gratuita, primită in urma unui cod promoțional. Abonamentul este activ, este ultima zi înainte de data scadenta. 

Am înțeles. În cazul acesta vei avea prima factură cu 0 lei.  Începând cu a doua lună, dacă decizi să continui pe YOXO, îți poți modifica abonamentul și se vor aplica prețurile abonamentelor afișate în acel moment în configuratorul din aplicație.

Uite aici toate detaliile ofertei cu prima luna gratuit.