la 07-10-2024 10:23 PM
Buna seara! Ma chinui de o ora sa mi adaug extra internet la o optiune deja activata însă aceasta este singura prefață valabila în aplicatie care nu mi permite aceasta optiune. Ma puteti ajuta va rog?
la 07-10-2024 10:42 PM
Opțiunile extra apar doar după accesarea contului și configurarea opțiunii de bază. Imaginea respectivă apare înainte de accesarea contului cu "username și parola".
la 07-10-2024 10:47 PM
Bună!
Mai întâi asigură-te că ai un număr Yoxo activ la care să adaugi net extra.
PS: știi ca la 19ei ai net nelimitat, nu?
la 08-10-2024 01:44 AM
Buna,
Asigură-te că datele de autentificare cont sunt corecte.
Din poza reiese că accesezi un cont nou fara un abonament (număr) atașat.
la 09-10-2024 09:44 AM
@Denisa03, ai reușit să activezi opțiunea?
la 21-10-2024 01:59 PM
Buna. Asigura-te ca esti logata in contul corect - e posibil sa te fi logat cu alte credentiale (My Orange, de ex) intr-un cont fara niciun numar activ. daca pasul 1 e bifat, atunci incearca o inchidere fortata a aplicatiei si un clear cache al datelor (Setari- APlicatii-YOXO- Stergere cache). ulterior ar trebui sa te loghezi cu credentialele corecte si sa reusesti. Folosesti iOS sau Android?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor