- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 10:55 AM
Buna ziua,
Acum un an am trecut la YOXO, cu 3 numere de telefon pe acelasi cont. Acum doresc sa despart cele 3 numere in 3 abonamente distincte, cum procedez?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2024 10:00 AM
salut. in cazul acesta discutam despre o schimbare de titular si cel mai simplu ar fi sa treci numarul respectiv pe prepay, urmand ca titularul sa il activeze pe un cont nou, cu CI-ul si cardul propriu. asteptam sa ne spui cum ai rezolvat 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 11:02 AM
Buna,
Ai incercat sa creezi conturi cu mail-uri separate? La crearea conturilor individaule, vad ca apare optiunea "Adauga un abonament existent Yoxo".
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 01:22 PM
Am creat cont nou cu adresa de mail diferita, dar nu pot adauga un numar existent YOXO, pot doar sa portez un numar din alta retea sau sa activez un numar nou.
Eu doresc sa mut un numar deja inregistrat YOXO pe un alt utilizator, care sa plateasca abonamentul separat, cu card diferit de cardul inregistrat pentru celelalte doua abonamente, cu contract diferit etc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-09-2024 11:55 AM - editat 02-09-2024 01:29 PM
Am creat un cont nou, dar cand am incercat sa adaug numarul existent, mi-a aparut eroarea ”Acest numar are deja activ un abonament YOXO. Te rugam sa sa incerci alt numar”
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 12:36 PM
Incearca sa intri in legatura prin mesagerie cu un operator. Vad ca la crearea unui cont (cu mail) nou, este nevoie de un abonament nou.
Totusi, vad ca poti adauga un cod de client existent si acel abonament nou sa fie gratuit. Il activezi cu numar noi si apoi adaugi numarul dorit, urmand ca apoi sa inchizi numarul nou deschis. Stiu, poate fi peste mana, dar vad ca ar fi singura solutie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 02:06 PM
Multumesc, incerc asa, poate functioneaza

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2024 10:00 AM
salut. in cazul acesta discutam despre o schimbare de titular si cel mai simplu ar fi sa treci numarul respectiv pe prepay, urmand ca titularul sa il activeze pe un cont nou, cu CI-ul si cardul propriu. asteptam sa ne spui cum ai rezolvat 🙂
