la 09-03-2023 04:19 PM - editat ultima oară la 09-03-2023 04:34 PM de DanielaH
Mi-am închis abonamentul Yoxo și nu îmi mai merge cartela..vreau să mă mut pe prepay..nu știu ce sa fac...ma ajuta cineva?
la 09-03-2023 05:29 PM
Conform instructiunilor de aici, trebuie sa restartezi telefonul si in 24 de ore sa faci o reincarcare.
"Pentru a folosi cartela Prepay Orange, după ce ai primit SMS-ul de confirmare că s-a procesat închiderea abonamentului și activarea acesteia:
- închide și redeschide telefonul
- ai la dispoziție 24 de ore să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit, pentru a putea continua să o folosești. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59
- ca să nu ai întreruperi în utilizarea serviciilor până se procesează reîncărcarea, îți vom aloca gratuit, imediat ce se activează numărul pe Prepay, beneficii naționale (GB, minute și mesaje); ți se va comunica prin SMS de ce resurse beneficiezi
Dacă nu se efectuează o reîncarcare în intervalul de 24 de ore, cartela Prepay este închisă și nu se poate reactiva ulterior. Vei putea recupera numărul doar dacă reactivezi abonamentul, în cel mult 60 de zile."
Ai incercat deja asta?
la 09-03-2023 04:53 PM
Buna Lidia,
Ai cerut trecere pe prepay in momentul in care ai inchis Yoxo?
la 09-03-2023 05:20 PM
Da
la 09-03-2023 05:29 PM
Salut, @Lidia_2004! Trimite-mi, te rog, printr-un mesaj în privat, datele contului YOXO (adresa de e-mail și numărul de telefon).
la 09-03-2023 05:33 PM
Mulțumesc pt atenția acordata,dar am rezolvat..
la 25-11-2023 09:19 PM
Aceeași problemă o am și eu , nu își revine cartela..
la 27-11-2023 08:59 AM
Salut, @Uta_Alin ! S-a rezolvat situația cartelei? Îți funcționează serviciile?
la 09-03-2023 05:29 PM
Conform instructiunilor de aici, trebuie sa restartezi telefonul si in 24 de ore sa faci o reincarcare.
"Pentru a folosi cartela Prepay Orange, după ce ai primit SMS-ul de confirmare că s-a procesat închiderea abonamentului și activarea acesteia:
- închide și redeschide telefonul
- ai la dispoziție 24 de ore să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit, pentru a putea continua să o folosești. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59
- ca să nu ai întreruperi în utilizarea serviciilor până se procesează reîncărcarea, îți vom aloca gratuit, imediat ce se activează numărul pe Prepay, beneficii naționale (GB, minute și mesaje); ți se va comunica prin SMS de ce resurse beneficiezi
Dacă nu se efectuează o reîncarcare în intervalul de 24 de ore, cartela Prepay este închisă și nu se poate reactiva ulterior. Vei putea recupera numărul doar dacă reactivezi abonamentul, în cel mult 60 de zile."
Ai incercat deja asta?
la 09-03-2023 05:40 PM
Ne bucurăm că s-a rezolvat!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor