anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-am închis abonamentul Yoxo și nu îmi mai merge cartela

Lidia_2004
Junior

Mi-am închis abonamentul Yoxo și nu îmi mai merge cartela..vreau să mă mut pe prepay..nu știu ce sa fac...ma ajuta cineva?

1 Soluţie acceptată‚

Conform instructiunilor de aici, trebuie sa restartezi telefonul si in 24 de ore sa faci o reincarcare.

"Pentru a folosi cartela Prepay Orange, după ce ai primit SMS-ul de confirmare că s-a procesat închiderea abonamentului și activarea acesteia:

-        închide și redeschide telefonul

-        ai la dispoziție 24 de ore să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit, pentru a putea continua să o folosești. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59

-        ca să nu ai întreruperi în utilizarea serviciilor până se procesează reîncărcarea, îți vom aloca gratuit, imediat ce se activează numărul pe Prepay, beneficii naționale (GB, minute și  mesaje); ți se va comunica prin SMS de ce resurse beneficiezi

Dacă nu se efectuează o reîncarcare în intervalul de 24 de ore, cartela Prepay este închisă și nu se poate reactiva ulterior. Vei putea recupera numărul doar dacă reactivezi abonamentul, în cel mult 60 de zile."

Ai incercat deja asta?

 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Buna Lidia,

Ai cerut trecere pe prepay in momentul in care ai inchis Yoxo?

Client Orange

Da

Salut, @Lidia_2004! Trimite-mi, te rog, printr-un mesaj în privat, datele contului YOXO (adresa de e-mail și numărul de telefon). 

Mulțumesc pt atenția acordata,dar am rezolvat..

Aceeași problemă o am și eu , nu își revine cartela..

Salut, @Uta_Alin ! S-a rezolvat situația cartelei? Îți funcționează serviciile?

Conform instructiunilor de aici, trebuie sa restartezi telefonul si in 24 de ore sa faci o reincarcare.

"Pentru a folosi cartela Prepay Orange, după ce ai primit SMS-ul de confirmare că s-a procesat închiderea abonamentului și activarea acesteia:

-        închide și redeschide telefonul

-        ai la dispoziție 24 de ore să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit, pentru a putea continua să o folosești. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59

-        ca să nu ai întreruperi în utilizarea serviciilor până se procesează reîncărcarea, îți vom aloca gratuit, imediat ce se activează numărul pe Prepay, beneficii naționale (GB, minute și  mesaje); ți se va comunica prin SMS de ce resurse beneficiezi

Dacă nu se efectuează o reîncarcare în intervalul de 24 de ore, cartela Prepay este închisă și nu se poate reactiva ulterior. Vei putea recupera numărul doar dacă reactivezi abonamentul, în cel mult 60 de zile."

Ai incercat deja asta?

 

Client Orange

GeorgianaD
Moderator

Ne bucurăm că s-a rezolvat!