la 20-04-2024 10:16 PM
Va salut, am comandat separat un al 3 lea sim cu abonament la yoxo pt modem stick wi fi , am avut surpriza neplacuta de a nu functiona primi semnal … vreo solutie?
la 21-04-2024 06:39 AM
Dupa schimbarea de sim uri intre ele aparent functioneaza … nu inteleg cum … multumesc pt raspunsuri
la 20-04-2024 10:25 PM
Buna
Ai dezactivat codul pin al cartelei înainte de introducerea acesteia în modem?
la 20-04-2024 10:52 PM
Nu are pin
la 20-04-2024 10:48 PM
In telefon ai incercat SIM-ul, e activ?
la 20-04-2024 10:52 PM
Sim ul a fost activat intr un telefon si functionalitatea internetul testata pe telefon ..
la 20-04-2024 10:58 PM
Deci SIM-ul pare ok. Atunci sa incercam si varianta inversa, baga un alt SIM in stick si vezi daca asa merge. Daca nu, inseamna ca stickul modem are o problema.
20-04-2024 11:02 PM - editat 20-04-2024 11:04 PM
Exact acum am scos sim ul de la abonamentul meu orange si l am bagat in modem iar sim ul din modem yoxo l am bagat in telefon … surpriza pe telefon merge internetul 4gb de pe sim yoxo, iar din modem cu cartela mea de la orange abomament merge si pe aceela internetul … deci aparent YOXO chiar daca e reteaua orange nu poate fii folosit ca si internet portabil …
la 20-04-2024 11:41 PM
Treci abonamentul respectiv pe prepay, așa ar trebui să meargă.
la 21-04-2024 06:07 AM
Salutare! Poate este vreo setare la apn care nu este compatibilă cu modemul sau nu este configurat.
21-04-2024 06:37 AM - editat 21-04-2024 06:55 AM
Salutare!
Dacă nu funcționează nici abonamentul in acel modem, înseamnă că fie modemul nu este configurat corespunzător ( apn net), fie nu are frecvențele corespunzătoare rețelei Orange. Setările pentru internet mobil Orange sunt aici:
https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144
Dacă funcționează pe abonament și nu și pe yoxo, atunci poate fi o problemă.
la 21-04-2024 06:39 AM
Dupa schimbarea de sim uri intre ele aparent functioneaza … nu inteleg cum … multumesc pt raspunsuri
la 21-04-2024 10:33 AM
Un SIM inserat altfel decât în poziția indicată de producător nu va fi recunoscut. Este singura explicație pentru "funcționează.... nu înțeleg cum". Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. Numai bine.
la 21-04-2024 11:13 AM
la 21-04-2024 11:26 AM
Mulțumesc pentru specificare. Atunci era doar necesară o reconectare a stick-ului în portul USB (poate chiar un alt port usb) și după un timp observai în aplicația modemului rețeaua/operatorul, respectiv puterea semnalului și tipul conexiunii. De altfel e cam la fel la toate aceste modemuri.
la 21-04-2024 11:39 AM
Vad ca nu vrei sa ne intelegem 🙂 am scos si bagat modelul de 20 de ori in aceelasi port usb 🙂 am schimbat setariile la vpn in toate modurile posibile vedea semnal dupa care pica semnalul pana aseara cand a ramas semnal activ
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor