anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet nefunctional

Anag98
Junior

Tocmai m-am transferat de la Telekom la yoxo, pentru ca telefonul nu îmi citea cartela, însă întâmpin dificultăți cu internetul. Am umblat în setări, am repornit telefonul, însă nu am avut niciun rezultat. Pot face apeluri și sa trimit mesaje, doar internetul nu funcționează. A mai întâmpinat cineva aceasta problema ? 

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca o resetare a setarilor de retea (se vor pierde asocierile WiFi si Bluetooth) si ar trebui sa fie setate cu setarile automate de retea.

Totusi, o detaliere privind APN-ul:

Nume: Orange internet

APN: net

Tip autentificare: Nesetat

Tip APN, default, supl

Protocol APN: IPv4

Protocol APN roaming: IPv4

Activati/dezactivati APN: activat

Purtator: nespecificat

Tip MVNO: Niciuna

Valoane MVNO: Niciuna

 

Restul setarilor raman NESETATE.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca o resetare a setarilor de retea (se vor pierde asocierile WiFi si Bluetooth) si ar trebui sa fie setate cu setarile automate de retea.

Totusi, o detaliere privind APN-ul:

Nume: Orange internet

APN: net

Tip autentificare: Nesetat

Tip APN, default, supl

Protocol APN: IPv4

Protocol APN roaming: IPv4

Activati/dezactivati APN: activat

Purtator: nespecificat

Tip MVNO: Niciuna

Valoane MVNO: Niciuna

 

Restul setarilor raman NESETATE.

Mulțumesc din suflet! Am urmat instrucțiunile primite și acum merge! 💗

Cu placere! Te mai asteptam in comunitate!

FLo1
#StarMember

@Anag98: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă ai un telefon dualsim, te-ai asigurat că datele mobile sunt selectate pe SIMul aferent Yoxo? De asemenea dacă e instalat pe SIM2, poți încerca o schimbare a SIMului pe SIM1. Altfel poți face o probă și cu alt telefon. O zi cu spor.

Mulțumesc frumos pentru răspuns!

E bine că s-a rezolvat. Mulțumim pentru actualizarea situației și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / întrebări / soluții.

Unwanted014
Începător

Buna,

Încearcă o resetarea a setarilor de rețea.

Settings - in bara de search scrii reset 

1000001198.jpg

De obicei procesul de portare poate dura câteva ore (până la primirea mesajului cu setările de rețea).

Daca ai semnal in zonă și tot nu poți utiliza datele mobile va trebui sa contactezi Orange prin chat sau telefonic pentru o resetare a datelor.

Metode de contact Orange.

Mulțumesc frumos pentru răspuns! 🩶

Mă bucur că ai reușit!

O zi frumoasa!🌞