la 08-10-2024 09:23 AM
Tocmai m-am transferat de la Telekom la yoxo, pentru ca telefonul nu îmi citea cartela, însă întâmpin dificultăți cu internetul. Am umblat în setări, am repornit telefonul, însă nu am avut niciun rezultat. Pot face apeluri și sa trimit mesaje, doar internetul nu funcționează. A mai întâmpinat cineva aceasta problema ?
la 08-10-2024 09:58 AM
Salutare!
Incearca o resetare a setarilor de retea (se vor pierde asocierile WiFi si Bluetooth) si ar trebui sa fie setate cu setarile automate de retea.
Totusi, o detaliere privind APN-ul:
Nume: Orange internet
APN: net
Tip autentificare: Nesetat
Tip APN, default, supl
Protocol APN: IPv4
Protocol APN roaming: IPv4
Activati/dezactivati APN: activat
Purtator: nespecificat
Tip MVNO: Niciuna
Valoane MVNO: Niciuna
Restul setarilor raman NESETATE.
la 08-10-2024 09:58 AM
Salutare!
Incearca o resetare a setarilor de retea (se vor pierde asocierile WiFi si Bluetooth) si ar trebui sa fie setate cu setarile automate de retea.
Totusi, o detaliere privind APN-ul:
Nume: Orange internet
APN: net
Tip autentificare: Nesetat
Tip APN, default, supl
Protocol APN: IPv4
Protocol APN roaming: IPv4
Activati/dezactivati APN: activat
Purtator: nespecificat
Tip MVNO: Niciuna
Valoane MVNO: Niciuna
Restul setarilor raman NESETATE.
la 08-10-2024 11:07 AM
Mulțumesc din suflet! Am urmat instrucțiunile primite și acum merge! 💗
la 08-10-2024 11:49 AM
Cu placere! Te mai asteptam in comunitate!
la 08-10-2024 10:39 AM
@Anag98: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă ai un telefon dualsim, te-ai asigurat că datele mobile sunt selectate pe SIMul aferent Yoxo? De asemenea dacă e instalat pe SIM2, poți încerca o schimbare a SIMului pe SIM1. Altfel poți face o probă și cu alt telefon. O zi cu spor.
la 08-10-2024 11:08 AM
Mulțumesc frumos pentru răspuns!
la 08-10-2024 11:10 AM
E bine că s-a rezolvat. Mulțumim pentru actualizarea situației și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / întrebări / soluții.
la 08-10-2024 10:51 AM
Buna,
Încearcă o resetarea a setarilor de rețea.
Settings - in bara de search scrii reset
De obicei procesul de portare poate dura câteva ore (până la primirea mesajului cu setările de rețea).
Daca ai semnal in zonă și tot nu poți utiliza datele mobile va trebui sa contactezi Orange prin chat sau telefonic pentru o resetare a datelor.
la 08-10-2024 11:09 AM
Mulțumesc frumos pentru răspuns! 🩶
la 08-10-2024 12:40 PM
Mă bucur că ai reușit!
O zi frumoasa!🌞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor