la 10-06-2024 08:10 PM - editat ultima oară la 11-06-2024 08:42 AM de DanielaH
10-06-2024 08:18 PM - editat 10-06-2024 09:26 PM
Salut @Nikky_1972 . Dacă Ai probleme cu configurarea unui eSIM și nu reușești să-l instalezi singur, îți recomand să mergi într-un magazin OrangeShop pentru a finaliza procesul sau să urmezi pașii descriși aici la acest link pentru instalerea unui profil eSIM aferent unui abonament standard, sau dacă ai Yoxo regăsești detalii AICI. Dacă dorești să cauți un ”backup” la eSIM acesta nu există. Orice reinstalare necesită configurarea de la zero a eSIM-ului. Te așteptăm cu detalii concrete despre ceea ce dorești.
la 10-06-2024 08:20 PM
Salutare!
Urmăreste si urmează pașii de aici:
https://www.orange.ro/servicii/esim/
Dacă nu reușești , mergi la un magazin Orange și cere ajutorul.
Baftă!
10-06-2024 09:15 PM - editat 10-06-2024 09:27 PM
Salut,
Ne poți da mai multe detalii cu privire la problema întâmpinată.
Încearcă să reiei pașii din link
la 11-06-2024 09:19 AM
@Nikky_1972, înțeleg că ai un abonament Yoxo? Ai urmat pașii de aici, așa cum a indicat și FLo1?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor