la 08-05-2023 11:08 AM
Buna ziua,
Pe contul meu Yoxo aveam 2 numere de telefon, si am mai adaugat o cerere de portare pt un al 3 lea numar.
Pt ca am primit o oferta buna la operatorul la care eram in momentul de fata m-am decis sa anulez cererea de portare.
Am selectat abonamentul respectiv din aplicatie dupa care din meniu am selectat anuleaza cererea de portare si dupa anuleaza abonament.
Am primit o eroare in aplicatie dupa care am mai incercat din nou, dar surpriza, mi s-a anulat abonamentul pe care il foloseam zi de zi si pe care il aveam de la inceput ( cel cu banii inapoi pe internetul neconsumat ).
Am sunat la call center da mi s-a spus ca asa ceva nu exista si ca sigur am facut eu ceva gresit pe acolo ca n-are cum, desi eu ca si profesie sunt QA Tester si testez aplicatii de mobil zilnic 🙂
In fine, scriu si aici in speranta ca o putem rezolva amiabil, daca nu voi face o sesizare catre ANPC 🙂
Also, incerc din email-ul primit de la voi sa mi reactivez numarul pt ca am nevoie de el, dar surpriza, nu merge nic i asta 🙂 oricum am salvat screenshot uri. videoclipuri si log uri de sistem pe care sa le trimit mai departe catre ANPC.
Zi placuta!
la 08-05-2023 12:23 PM
Am vazut ca nu am cu cine asa ca am depus cerere la ANPC.
Pana la urma nu e vorba de 20 lei in plus, e vorba ca nimeni nu isi asuma greselile 🙂
Numărul de înregistrare al reclamației dvs. este :
3481 / ALBA din 2023-05-08
la 08-05-2023 03:18 PM
Salut!
S-ar putea sa primesti respingere la cerere daca nu ai facut urmatoarele:
PS: nu stiu daca este valabil ca interpelare ce ai cerut aici, in comunitate intrucat nu este o cale oficiala de contact (peste 90% din utilizatorii acestei comunitati sunt clienti). Vei primi un raspuns, dar va trebui sa-l astepti.
09-05-2023 10:33 AM - editat 09-05-2023 10:41 AM
@Pololică reclamatie am depus, iar profesionistul mi-a dat raspunsul pe loc atat in chat cat si telefonic, asa ca nu mai am ce sa astept.
La telefon o domnisoara foarte amabila mi-a zis ca sigur am facut eu ceva gresit, ca ea n-are de unde sa stie daca eu am vrut sa inchid sau nu abonamentul respectiv, asa ca sa fiu sanatos.
Cat despre "nu este o cale oficiala de contact" te asigur ca si cei de la orange urmaresc cu interes forumurile astea.
O zi buna!
la 09-05-2023 09:58 AM
Salut, @robert88 !
Ne pare rău pentru situație. Aceasta a fost trimisă pentru analiză și urmează să revenim cu răspuns.
09-05-2023 10:41 AM - editat 09-05-2023 10:42 AM
@GeorgianaD multumesc pt ajutor dar deja colegii tai mi au zis confirmat ca nu se mai poate face nimic.
Asteptam sa vedem ce zic si cei de la ANPC.
Dupa cum am zis si mai sus, nu e vorba de diferenta de bani, e vorba asa de interesul Orange Romania fata de client si de problemele acestuia.
Nu mai zic ca din mail-ul pe care l-am primit de la voi si in care eram notificat ca "Abonamentul tau YOXO a fost inchis, intrucat am inregistrat cererea ta de anulare." aveam un buton mare care se numeste "Reconfigureaza abonamentul". Am apasat butonul respectiv si surpriza, nu mergea sa fac nimic.
Am aflat mai tarziu ca trebuie sa fac rost de un alt telefon cu semnal, pt ca bineinteles, al meu era fara, sa caut pe internet un numar de telefon de la callcenter si SA FOLOSESC NUMARUL DE ORANGE AL UNUI PRIETEN pt a intra in contact cu un operator, pt ca al meu era inchis si nu l mai recunostea.
O experienta mirobolanta as zice.
Nu mai zic ca pe chatul YOXO scrii azi si iti raspund maine. Inteleg ca e un serviciu low cost, si chiar nu am pretentii mari, dar totusi macar acolo o modalitate sa intrii cu cineva in legatura ar fi ceva.
Anyway, dupa cum le-am explicat si colegilor dvs, de ce as fi vrut sa anulez un abonament pe care il aveam de 3 ani+? In fine, faptul in sine e consumat, probabil ca voi migra catre alt operator destul de curand avand in vedere ca la 40-50 lei / luna gasesc oferte mult mai bune.
Zi placuta!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor