07-03-2023 10:34 AM - editat 07-03-2023 12:11 PM
Salut!
Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comentarii.
Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!
Cu YOXO ai acces la aceleași tipuri de servicii telecom cu care erai obișnuit. Pe unele vei putea sa le configurezi singur, direct din aplicația YOXO, iar pe altele cu ajutorul unui operator, în sectiunea Messenger.
Ce servicii poți să configurezi singur, direct din aplicația Yoxo?
Pentru alte servicii (mesagerie vocala, apel conferinta, redirectionare apeluri, apel in asteptare) va trebui să soliciți activarea din aplicația YOXO, secțiunea Messenger.
Iar dacă vrei să fii eco și să ajuți la reducerea amprentei de carbon digital, îți poți descărca extensia Chrome Yoxo mai multe detalii aici
07-03-2023 10:42 AM - editat 07-03-2023 10:43 AM
Când rezolvați veșnica problema cu plata automata a abonamentului? Anul trecut am pățit de vreo 5 ori sa nu se faca plata deși aveam bani destui, suportul yoxo e și ala varza, dai mesaj azi și îți raspund după o săptămână, dacă suni de pe un alt nr la 300 aia te trimit pe chat ca nu te pot ajuta, nici dușmanilor nu as recomanda yoxo 😟.
07-03-2023 02:01 PM - editat 07-03-2023 02:02 PM
Foarte utile informațiile!
Bine de știut pentru cei care doresc să facă această alegere!
la 15-03-2023 12:14 PM
Am incercat YOXO la vreo cateva luni dupa ce aparuse. Chiar am primit si cartela fizica in impachetare YOXO.
Referitor la serviciile in sine, e acelasi Orange la acoperire si viteza internet, doar ca esti limitat la o aplicatie de smartphone + trebuie sa fii cetatean/rezident roman cu acte in regula ca sa poti comanda cartela.
Un alt mare minus al cartelei YOXO e ca numarul devine inactiv foarte repede daca nu reincarci la timp. La mine fiind al doilea numar, nu am vazut sensul sa platesc o taxa lunara pentru a pastra numarul si am trecut la PrePay, unde reincarc cartela pe factura abonamentului (+20 puncte TY) o data la 3 luni sau la nevoie si sunt sigur ca numarul poate fi apelat chiar daca luna respectiva nu a fost reincarcat.
In concluzie, YOXO e un serviciu excelent pe hartie, dar nu e pentru toata lumea si nu l-as folosi niciodata pe post de numar personal principal/business din simplu motiv ca suportul pe chat din aplicatie raspunde foarte greu. La PrePay exista magazinele fizice/chat/300, deci mai multe optiuni.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor