anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum reactivez eSim-ul yoxo după ce am șters din telefon configurările de retea?

Vali802
Începător
Salut, cum reactivez eSim ul yoxo după ce am șters din telefon configurările de retea? Numărul nu l-am adăugat in contul my orange și nu pot sa îl adaug deoarece se primește sms adăugarea in cont și desigur ca nu pot sa primesc acel sms pt ca nu am semnal
1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil
Trebuie sa mergi intr-un magazin Orange si sa soliciti alt cod QR pentru eSIM...

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Anonim
Neaplicabil
Trebuie sa mergi intr-un magazin Orange si sa soliciti alt cod QR pentru eSIM...

arsradu
#StarMember
Daca e Yoxo....s-ar putea ca singura varianta sa fie pe chat. Pentru ca Yoxo. Dar poti incerca intr-adevar si intr-un magazin Orange. Poate ai noroc. Personal nu sunt mare fan Yoxo. Stiu doar ca, ultima data cand a fost nevoie sa modifice cineva ceva legat de Yoxo, l-au trimis din magazin, pe chat (https://www.yoxo.ro/contact/), pentru ca in magazin nu aveau acces la nimic. Asa e cand faci o aplicatie, dar nu iei in calcul toate nevoile clientului astfel incat sa-i pui la dispozitie optiuni, sa se poata descurca singur, si nu-i oferi nici suport cand are nevoie, decat foarte greu, si doar pe chat. Pentru ca, in momentul in care ai un singur punct de contact, si foarte multe probleme de rezolvat, acel punct de contact va fi cel mai probabil full, ceea ce va genera foarte multi clienti nemultumiti. Dar nah, proiect ambitios in rest. Din pacate, cu foarte multe functii lipsa, si foarte mult de lucru.
Client Orange

arsradu
#StarMember
Vali, sa inteleg ca ai putut sa generezi alt QR pentru Yoxo in magazin?
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Cu siguranta a rezolvat doar asa pentru ca in aplicatie n-ai optiunea de a genera alt cod QR. 🙂

arsradu
#StarMember
Pai nu ai...dar credeam ca tot ce tine de aplicatia Yoxo se intampla fie in aplicatie, fie pe chat... Nu in magazin. Pentru ca n-au acces. Deci...fie au capatat acces intre timp, fie suportul e impartit pe unde se poate. Ceea ce e foarte confusing pentru user. Dar nah, bine ca s-a rezolvat. :))
Client Orange

Vali802
Începător
Am rezolvat in magazin, mare bătaie de cap pt un amărât de QR. Doar acolo se poate genera, și in aplicație my orange dar nu puteam adauga numărul

arsradu
#StarMember
Mersi frumos, Vali! 🙂 Am inteles. Eram curios, pentru ca s-ar putea sa mai aiba si alti useri nevoie si sa stie pe viitor. Deci, solutia cred ca ar trebui sa fie cea oferita de simple_dreams. Si cu ocazia asta, am aflat si eu ceva nou. 🙂 Multumesc!
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
In MyOrange nu iti poti adauga numarul Yoxo, nu ''face'' nimic. Merge solicitata schimbarea din cont doar pentru abonamentele clasice, dar din ce ne-au mai zis alti clienti cica ar fi stricat ORO jucaria si acolo... 😞

SergiuSaftoiu
Începător
Nici in magazin Orange nu merge. Am incercat ieri in Orhideea sa-mi genereze alt QR (yoxo) sa pot trece e-sim pe un nou telefon. Eroare sistem...jalnic Mi-am schimbat telefonul pe care aveam instalat e-sim yoxo. Am dorit sa-mi transfer e-sim pe noul telefon si-am mers, normal, la un magazin Orange in centrul comercial Orhideea. Deziluzie....nu mi-au putut genera un nou cod QR...cica nu se poate genera (eroare sistem). Dupa ce mi-au dezactivat e-simul existent mi-au dat un sim fizic. Ce trebuie sa fac sa pot avea totusi e-sim?

arsradu
#StarMember
Posibil sa fie temporara. Poti incerca si pe chat. Dar...daca problema e de sistem, e posibil ca și suportul de pe chat sa primeasca exact aceeasi eroare.
Client Orange

SergiuSaftoiu
Începător
Poate confirma cineva ca azi 10 Aprilie 2022 sistemul de generare cod QR pt e-sim funcționează? Nu de alta, dar sa merite sa ies pe ploaie pana la un magazin Orange

DanielaH
Moderator
@SergiuSaftoiu, sistemele de generare QR code au fost și sunt funcționale. Ai reușit să treci la eSIM?