la 29-12-2022 03:43 PM
Cum activez mesageria vocală?
29-12-2022 03:45 PM - editat 29-12-2022 03:47 PM
Salut Flv,
Bine ai venit in Comunitate!
Ai aici informatiile de care ai nevoie. 🙂
Concret:
Activarea/dezactivarea serviciului de mesagerie vocală se poate face direct din aplicația YOXO, secțiunea Messenger. Un operator va prelua cererea ta și va activa serviciul pentru abonamentul tău YOXO.
După activarea serviciului, pentru a putea configura mesajul de întâmpinare, apelează:
Persoanele care te apelează şi sunt redirecţionate către mesageria vocală vor consuma din resursele pe care le au incluse în abonament sau vor fi tarifate pentru un apel către un număr Orange, în cazul în care nu au resurse disponibile.
Dezactivarea mesageriei vocale se va realiza automat după 6 luni dacă în acest interval nu s-a efectuat consultarea acesteia prin apel la 555.
29-12-2022 03:45 PM - editat 29-12-2022 03:47 PM
Salut Flv,
Bine ai venit in Comunitate!
Ai aici informatiile de care ai nevoie. 🙂
Concret:
Activarea/dezactivarea serviciului de mesagerie vocală se poate face direct din aplicația YOXO, secțiunea Messenger. Un operator va prelua cererea ta și va activa serviciul pentru abonamentul tău YOXO.
După activarea serviciului, pentru a putea configura mesajul de întâmpinare, apelează:
Persoanele care te apelează şi sunt redirecţionate către mesageria vocală vor consuma din resursele pe care le au incluse în abonament sau vor fi tarifate pentru un apel către un număr Orange, în cazul în care nu au resurse disponibile.
Dezactivarea mesageriei vocale se va realiza automat după 6 luni dacă în acest interval nu s-a efectuat consultarea acesteia prin apel la 555.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor