anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare de sistem la activare Yoxo

Stela_2
Junior
Pentru cei care doriti sa va activati Yoxo, ganditi-va de doua ori inainte sa o faceti!
Am incercat sa activez un abonament Yoxo, si desi plata a reusit, banii au fost luati in cont, abonamentul nu este inca activ, aplicatia spune ca este o eroare de sistem, cei de la echipa suport sunt sub orice critica, in afara de restart telefon si reinstalare aplicatie nu stiu. Cert este ca in acest moment nu pot folosi telefonul si nici internetul.
Inteleg ca Yoxo este la inceput, dar totusi are mai bine de 6 luni de cand este pe piata. Problema cea mai mare este ca asistenta este ZERO, in cazul in care intampini probleme nimeni nu te ajuta, te plimba din magazin la serviciul clienti si de la serviciul clienti in aplicatie, unde asa cum am spus, indrumarile primite sunt fara folos.
Cel mai probabil voi inchide abonamentul (sper ca banii ii voi primi inapoi) si voi face reclamatie la ANPC pentru ca Orange vinde un serviciu execrabil si nu isi asuma nicio responsabilitate in caz ca ai probleme cu el.
7 Răspunsuri 7

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Stela ne pare rău pentru această situație. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în comunitate). Aștept răspunsul tău pentru a transmite colegilor de la tehnic. Mulțumesc.

Nu este deloc punctual...este a doua oara cand mi se intampla si mie. Cei de la yoxo scriu pe site ca putem suna la orange si la orange ni se spune ca nu au cum sa ne ajute. Inadmisibil!

FaraUnID
Campion certificat
Eu am spus-o, la momentul potrivit, pe topicul dedicat faptul ca acest Yoxo a fost aruncat pe piata "la plesneala" fara nici un fel de testare prealabila interna, dupa care o testare cu publicul pe un grup restrans de utilizatori. Practic utilizatorii Yoxo au devenit fara voia lor cobai in incercarea companiei de optimiza acest produs. Mai trist este faptul ca sunteti cobai pe banii vostri. La momentul respectiv s-au activat laudarosii retelei numarul 1 ca ce produs minunat este acest Yoxo, ca au fost dati pe spate de el si ca Orange a adus inovatia pe acest segment. Sa-ti traga bani din cont pentru un serviciu nefunctional si plin de erori este o inovatie. Iata ca astazi, la cca 6 luni distanta, sunt raportate constant erori ale aplicatiei, atat aici cat si pe pagina de facebook a aplicatiei. Daca ai macar 1 neuron functional o sa eviti acest produs in favoarea unui prepay sau a unui abonament veritabil. Despre calitatea materialului uman si nivelul de pregatire al agentilor din help-desk s-a tot discutat si se va discuta in continuare. Biblia oricarui agent din help-desk: - Ce problema aveti? - De cand a aparut? - Cum se manifesta? - Ati incercat restart telefon? - Ati incercat curatare memorie cache aplicatie? - Ati incercat dezinstalare si reinstalare aplicatie? - Din pacate nu va pot ajuta, dar am escaladat situatia Dvs catre departamentul tehnic si urmeaza sa fiti contactat in cel mai scurt timp posibil pentru oferirea unei solutii! P.S. - Pe mine partea cu cel mai scurt timp posibil ma da pe spate de fiecare data.

Stela_2
Junior
Din pacate nu este un serviciu functional, este plin de erori, mai nou am de plata 19 lei dupa 2 zile de la incercarea de a activa abonamentul, in conditiile in care am platit 19 lei la inregistrare. Este inacceptabil, platesti, iti ia banii si apoi iti spune ca ai de plata, suntem in secolul 21 si tehnologia la o companie precum Orange este la pamant. Echipa de suport este inexistenta, nu se dedica nimeni, doar raspunsuri generale primite (inutile). Se poate intelege cand ceva are o eroare, dar cand ai o eroare sa nu primesti o solutie este de neacceptat, asta inseamna un serviciu de proasta calitate.

FaraUnID
Campion certificat
Echipele de suport sunt praf cam peste tot si nu doar in zona telecom. Dupa criza din 2009 s-au facut restructurari masive peste tot si in mai toate departamentele, in dorinta de a reduce costurile. Problema este ca s-a redus si calitatea materialului uman si implicit a servicului oferit.

Stela_2
Junior
A trecut o saptamana si nu am primit raspuns la solicitare, telefonul nu poate fi folosit si nimeni nu te baga in seama, in afara sa-ti spuna ca solicitarea a fost trimisa catre departamentul avizat. Cum e posibil ca un astfel de serviciu sa fie pe piata? Am platit si nu pot folosi telefonul, nici dupa mai bine de o saptamana. Penibil, jalnic, trist, zero profesionalism. Cei care cititi aceste randuri, rugati-va sa mearga totul bine din prima pentru ca daca intampinati probleme, nu vi le rezolva nimeni, tineti cont de asta.

Anamaria3
Începător

Sunt in aceeasi situatie. Stau pentru o saptamana in tara. A esuat activarea si acum sim managerul e blocat. La Orange magazin s-au purtat execrabil, serviciul clienti ma trimite din stanga in dreapta, nimeni nu face nimic, nu se rezolva nimic, iar eu o sa plec cu un telefon stricat. Asta nu va ramane asa, ii voi da in judecata!