la 08-01-2024 02:30 PM
Scanez și introduc manual codul de 13 cifre.... Apare mesajul "cod incorect"
la 08-01-2024 02:46 PM
Salut,
Problema este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Mai sunt cateva topicuri deschise cu aceeasi problema.
Momentan, daca poti, incearca sa iei legatura cu cineva pe chat-ul aplicatiei.
la 08-01-2024 03:11 PM
@Bogdys, putem ruga colegii să verifice situația ta. Adresa de e-mail este cea cu care te-ai logat în Comunitate?
la 09-01-2024 08:18 AM
@Bogdys, ai încercat să reiei procesul? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 26-03-2025 03:11 PM
uite asa se activeaza :))))) ma chinui de 2 zile, cod introdus manual de 10 ori si scanat de 50 de ori.
la 26-03-2025 03:51 PM
@vallentin24, ne poți da, te rog, adresa de e-mail a contului în mesaj privat?
la 27-03-2025 08:37 AM
Salut, @vallentin24, poți reîncerca, te rog, scanarea cartelei? Mulțumim.
la 28-03-2025 03:39 PM
@vallentin24, ai reușit să activezi?
la 28-03-2025 03:45 PM
da, ai facut ceva magie?
la 28-03-2025 03:49 PM
Eu nu, dar colegii mei de la departamentul tehnic da 😊. A fost o eroare pe care au remediat-o.
Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumesc pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor