anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cod incorect activare YOXO

Bogdys
Începător

Scanez și introduc manual codul de 13 cifre.... Apare mesajul "cod incorect"

 

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut,

Problema este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Mai sunt cateva topicuri deschise cu aceeasi problema.

Momentan, daca poti, incearca sa iei legatura cu cineva pe chat-ul aplicatiei.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Bogdys, putem ruga colegii să verifice situația ta. Adresa de e-mail este cea cu care te-ai logat în Comunitate?

DanielaH
Moderator

@Bogdys, ai încercat să reiei procesul? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.

e4723da7-d36c-4759-b2da-72bced6afd90.jpg

uite asa se activeaza :))))) ma chinui de 2 zile, cod introdus manual de 10 ori si scanat de 50 de ori.

@vallentin24, ne poți da, te rog, adresa de e-mail a contului în mesaj privat?

DanielaH
Moderator

Salut, @vallentin24, poți reîncerca, te rog, scanarea cartelei? Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@vallentin24, ai reușit să activezi?

da, ai facut ceva magie?

Eu nu, dar colegii mei de la departamentul tehnic da 😊. A fost o eroare pe care au remediat-o.

Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumesc pentru confirmare.

Te mai așteptăm în Comunitate.