la 11-02-2025 12:52 PM
Bună ziua! Tocmai am achiziționat o cartela Yoxo și nu pot sa o activez. Am încercat de mai multe ori sa scanez codul de bare și chiar sa îl introduc manual, dar nu am reușit. Ce ar trebui sa fac?
la 11-02-2025 01:07 PM
Buna,
Asigurate că ai introdus sim-ul corect în telefon și că ai o conexiune la internet (wifi).
Poți încerca și o restartare a telefonului uneori ajuta.
Daca tot nu reușești va trebui sa contactezi serviciul clienți yoxo din aplicație prin chat sau telefonic (apel taxabil).
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
la 11-02-2025 01:25 PM
Cristian, bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă la scanarea codului/ introducerea manuală? Ce eroare primești? Poți atașa o captură de ecran?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor