anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cartela YOXO

cristian9712
Vizitator

Bună ziua! Tocmai am achiziționat o cartela Yoxo și nu pot sa o activez. Am încercat de mai multe ori sa scanez codul de bare și chiar sa îl introduc manual, dar nu am reușit. Ce ar trebui sa fac?

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Asigurate că ai introdus sim-ul corect în telefon și că ai o conexiune la internet (wifi).

Poți încerca și o restartare a telefonului uneori ajuta.

Daca tot nu reușești va trebui sa contactezi serviciul clienți yoxo din aplicație prin chat sau telefonic (apel taxabil).

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/ 

DanielaH
Moderator

Cristian, bun venit în Comunitate!

Ne spui, te rog, ce se întâmplă la scanarea codului/ introducerea manuală? Ce eroare primești? Poți atașa o captură de ecran?