anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă cu numărul după închiderea yoxo?

Amelie
Explorator
Bună dimineața! Pe site-ul Orange se specifică că, după dezactivarea abonamentului, numărul de telefon intră în carantină, iar reactivarea lui se poate face în intervalul celor 90 zile. Întrebare: Ca să reactivez numărul, trebuie neapărat să o fac cu un abonament clasic sau îl pot reactiva și ca și cartelă prepay? Mă interesează în mod special, dacă îl pot activa prin a doua modalitate. Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare. Intr-adevar, daca nu mai ai nevoie de numar pe Yoxo, la un moment dat il poti inchide. Numarul va intra timp de 60 de zile intr-o perioada in care il poti recupera, daca doresti. In aceasta perioada, poti sa soliciti reactivarea lui pe Yoxo, pe cartela PrePay sau pe abonament, mergand fizic la un Orange Shop. Un client poate cere reactivarea unui numar Yoxo de maximum 3 ori intr-un ciclu de viata. Dupa a treia reactivare, daca va renunta din nou la numar, clientul nu va mai putea reactiva acel numar.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember
Teoretic ar trebui să meargă și a doua variantă. Sunt cam multe neclarități cu acest abonament, pentru că este la început. Cel mai bine cred că este să-i întrebi pe ei sau să citești pe aici: https://www.orange.ro/help/yoxo

Jay
Campion certificat
Bună, @Amelie.. Reactivarea unui număr yoxo nu trebuie sa fie ca si abonament clasic.. Am atașat câteva poze, din care se înțelege ca reactivarea în cele 90 de zile se poate face direct din aplicație, ca si abonament yoxo, deci trebuie păstrată cartela sim sa nu fii nevoită sa mergi în shop pentru alta.. Având în vedere ca abonamentul yoxo are ce perioada contractuala vrei tu, il poți schimba pe prepay când vrei. Nu am găsit informația exacta ca poate fi reactivat direct ca si prepay, dar, cu siguranța poate fi reactivat ca si yoxo, nu ca abomamet clasic și, apoi îl poti trece pe prepay.. cred ca în poze găsești toate informațiile necesare..

FLo1
#StarMember
@Amelie: Care este statusul actual al problemei tale? Ai reusit sa treci Yoxo pe prepay asa cum ai dorit? Revino cu feedback in Comunitate.

Neaplicabil
@Jay vezi că răspunsul tău deși selectat drept soluție nu este aplicabilă

FLo1
#StarMember
@alterego: cand nu stii decat "teoretic", normal că orice răspuns devine soluție. Cu practica e mai greu. Am răspunsuri din această categorie chiar date și de Orange Assistant, dar la alt topic. Trece-le cu vederea că face rău pentru suflet.

Jay
Campion certificat
@alterego, acum 9 luni, un yoxo inchis, nu se putea reactiva direct ca si prepay, dar, nu erai obligat sa faci abonament clasic, il puteai reactiva tot ca si yoxo, iar, yoxo, putea fi trecut, din aplicatie, pe prepay deci, nu mergea reactivat direct ca si prepay, dar, mergea pe ocolite.. mie mi s-a parut ca pentru @initiator conta sa nu fie obligatoriu abonamentul clasic.. Ce anume nu se aplica la momentul acela, din ce am spus, acum 9 luni? Daca nu era corecta informatia atunci, presupun ca s-ar fi intervenit.. eu, oricum, nu pot modifica solutii.. Nici acum nu stiu sa fie posibila alta varianta.. dar, nu-i opreste nimeni pe cei care stiu mai multe sa actualizeze.. Daca nu se rezolva cu voturile negative, se poate raporta solutia..

Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare. Intr-adevar, daca nu mai ai nevoie de numar pe Yoxo, la un moment dat il poti inchide. Numarul va intra timp de 60 de zile intr-o perioada in care il poti recupera, daca doresti. In aceasta perioada, poti sa soliciti reactivarea lui pe Yoxo, pe cartela PrePay sau pe abonament, mergand fizic la un Orange Shop. Un client poate cere reactivarea unui numar Yoxo de maximum 3 ori intr-un ciclu de viata. Dupa a treia reactivare, daca va renunta din nou la numar, clientul nu va mai putea reactiva acel numar.