la 31-05-2020 08:10 AM
la 22-02-2021 01:15 PM - editat ultima oară la 11-12-2024 10:33 AM de MihaelaA
Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare.
Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Mai multe detalii aici.
Actualizare 11.12.2024 MihaelaA - Community Manager
la 31-05-2020 08:41 AM
la 31-05-2020 10:14 AM
la 11-08-2020 12:21 PM
la 21-02-2021 11:57 AM
la 21-02-2021 01:04 PM
la 21-02-2021 01:34 PM
la 22-02-2021 01:15 PM - editat ultima oară la 11-12-2024 10:33 AM de MihaelaA
Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare.
Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Mai multe detalii aici.
Actualizare 11.12.2024 MihaelaA - Community Manager
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor