
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-05-2020 08:10 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
22-02-2021
01:15 PM
- editat ultima oară la
11-12-2024
10:33 AM
de
MihaelaA
Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare.
Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
- dacă nu mai ai cartela SIM sau dacă ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange pentru a solicita trecerea pe Prepay; va trebui să ai la tine Cartea de identitate.
- dacă încă mai ai cartela SIM, nu este necesar să mergi în magazin, ci poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO.
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Mai multe detalii aici.
Actualizare 11.12.2024 MihaelaA - Community Manager

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-05-2020 08:41 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-05-2020 10:14 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2020 12:21 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2021 11:57 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2021 01:04 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2021 01:34 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
22-02-2021
01:15 PM
- editat ultima oară la
11-12-2024
10:33 AM
de
MihaelaA
Salut! Revenim cu cateva mentiuni pentru clarificare.
Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
- dacă nu mai ai cartela SIM sau dacă ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange pentru a solicita trecerea pe Prepay; va trebui să ai la tine Cartea de identitate.
- dacă încă mai ai cartela SIM, nu este necesar să mergi în magazin, ci poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO.
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Mai multe detalii aici.
Actualizare 11.12.2024 MihaelaA - Community Manager
