la 19-08-2024 09:48 AM
Buna tuturor; cardul bancar inregistrat pe Yoxo de pe care efectuam automat plata abonamentului a expirat intre timp si din cauza neplatii momentan numarul este suspendat; nu pot suna nici macar in call senter.Unde trebuie sa intru sa modific datele cardului? vreau sa pun datele noului card.
la 19-08-2024 09:57 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată.
Poate te ajută informațiile de aici:
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/
Baftă!
la 19-08-2024 09:58 AM
la 19-08-2024 10:57 AM
@Roxana15: Chiar dacă este suspendat. aplicația trebuie să fie funcțională. Deci la fel cum ai adăugat inițial cardul în aplicației, tot așa schimbi și datele noului card (aceiși secțiune, aceleași etape, însă cu noile date și cu acea confirmare finală a cardului nou). Ulterior poți plăti factura din aplicație pentru o deblocare cu celeritate. Numai bine.
la 20-08-2024 09:33 AM
@Roxana15, s-a rezolvat situația cu cardul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor