la 06-03-2025 08:36 AM - editat ultima oară la 06-03-2025 09:03 AM de DanielaH
Buna ziua,
Azi noapte m-am trezit cu 18 emailuri de facturi Orange Yoxo, pentru un numar necunoscut mie, pe care cica l-am contractat tot azi noapte (eu am 3 numere pe abonament, de 9 lei abonamentul).
Astfel, fiind abonamnetul gata facut, mi-au fost luati din cont in 19 transe, suma totala de 553 RON, la ora 1 noaptea, poana am ramas fara bani in cont.
Cum pot eu sa-mi recuperez aceasta suma?
Dati-mi va rog ceva date de contact, acuma m-am trezit ca nici macar adresa de email de la Yoxo nu stiu, iar messengerul lor nu e in timp real..
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:09:22,,Orange,-9.00,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:10:57,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:11:07,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:11:16,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:11:26,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:11:34,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:11:43,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:13:13,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:13:30,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:13:38,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:13:47,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:13:56,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:07,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:16,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:25,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:35,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:44,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:14:53,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
CARD_PAYMENT,Current,2025-03-06 01:15:03,,Orange,-30.20,0.00,RON,PENDING, |
06-03-2025 09:46 AM - editat 06-03-2025 10:37 AM
Se pare ca deja s-a gasit o rezolvare, sunt foarte impresionata de rapiditatea cu care s-a gestionat aceasta problema.
Raspuns oficial YOXO:
Buna ziua! Iti multumim ca ne-ai semnalat aceasta situatie! Din verificarile efectuate se pare ca in urma atacului cibernetic ce a impactat utlizatorii Yoxo, contul tau a fost afectat si a fost activat numarul 0750217060 iar apoi au fost achizitionate 18 optiuni. Pentru a veni in ajutorul tau, numarul a fost suspendat iar pentru aceste optiuni, am inaintat o solicitare de rambursare si recomand sa verifici soldul/extrasul de cont in urmatoarele 1-3 zile lucratoare pentru a vedea daca acestea au fost restituite. In acest caz, recomand sa efectuezi o schimbare a parolei si sa ne comunici daca anterior ai primit SMS/apeluri suspecte sau ai accesat link-uri suspecte.
P.S. In aproximativ 1 ora de la primirea mesajului am primit si banii inapoi in cont.
06-03-2025 08:44 AM - editat 06-03-2025 09:01 AM
Buna,
In primul rand contactează banca la care ești pentru a bloca tranzacțiile.
Blochează cardul pentru tranzacțiile online și ulterior cere schimbarea lui.
Schimba parola și adresa de email cu care te loghezi in aplicație.
Chatul este greoi, mai ales având în vedere acest atac cibernetic (bănuiesc că este aglomerat), însă vor răspunde.
Poți reclama la poliție si https://pnrisc.dnsc.ro/
06-03-2025 08:49 AM - editat 06-03-2025 09:25 AM
Am folost card Revolut 😣 ei nu pot bloca platile pentru ca e un abonament pentru care mi-am dat acordul sa imi fie banii luati lunar din cont. Numai YOXO poate anula tranzactiile cica.
Voi bloca cardul si voi solicita schimbarea lui oricum, dar in aplicatia YOXO mi-a aparut un abonament nou despre care efectiv trebuie sa mi se dea ceva explicatii.
Aveti ceva date de contact YOXO? Telefon/ email.
Am sa reclam atacul, multumesc pentru site. Eu ma gandesc sa ma adresez si ANPC, nu stiu daca e ok.
la 06-03-2025 08:53 AM
Metodele de contact sunt cele uzuale.
Noi suntem aici în comunitate clienți ca și tine.
06-03-2025 08:57 AM - editat 06-03-2025 09:25 AM
Da, in calitate de client intreb. Oricum este responsabilitatea YOXO pentru ce s-a intamplat, daca anumiti hackeri au acum acces la baza lor de date. Eu am solicitat de mai multe ori sa se accepte metoda platii gen prepay, nu sa mi se ia bani de pe card, adica sa platesc eu, si sa-mi asum datele bancare, dar eI nu accepta acest gen de plata, doar sa ia ei banii de pe card. Acum ca mi s-au luat bani necuveniti de pe card, eu ii vreau inapoi.
06-03-2025 09:00 AM - editat 06-03-2025 09:00 AM
Este un lucru normal sa vrei banii înapoi.
Yoxo va trebui să-și asume răspunderea si sa vina cu o soluție.
Sper sa rezolvi, și te așteptăm cu un răspuns oficial din partea Yoxo.
la 06-03-2025 08:55 AM
@Camelia_BM, am expus situația descrisă de tine colegilor noștri de la Yoxo și va fi tratată cu prioritate. Revenim imediat ce vom avea informații.
Între timp recomandăm și noi schimbarea parolei contului.
Mulțumim.
la 06-03-2025 09:42 AM
Buna,
Pana primesti raspunsul oficial, recomand sa verifici, aleator, o factura de pe mail cu o plata in asteptare (pending). Yoxo nu are cifrele alea la abonamente sau optiuni (abonamentele se termina cu 9 lei, iar optiunile nu sunt 30 de lei).
Verifica o factura de Yoxo de care stii (o factura mai veche) cu una primita pe mail azi noapte.
06-03-2025 09:46 AM - editat 06-03-2025 10:37 AM
Se pare ca deja s-a gasit o rezolvare, sunt foarte impresionata de rapiditatea cu care s-a gestionat aceasta problema.
Raspuns oficial YOXO:
Buna ziua! Iti multumim ca ne-ai semnalat aceasta situatie! Din verificarile efectuate se pare ca in urma atacului cibernetic ce a impactat utlizatorii Yoxo, contul tau a fost afectat si a fost activat numarul 0750217060 iar apoi au fost achizitionate 18 optiuni. Pentru a veni in ajutorul tau, numarul a fost suspendat iar pentru aceste optiuni, am inaintat o solicitare de rambursare si recomand sa verifici soldul/extrasul de cont in urmatoarele 1-3 zile lucratoare pentru a vedea daca acestea au fost restituite. In acest caz, recomand sa efectuezi o schimbare a parolei si sa ne comunici daca anterior ai primit SMS/apeluri suspecte sau ai accesat link-uri suspecte.
P.S. In aproximativ 1 ora de la primirea mesajului am primit si banii inapoi in cont.
la 06-03-2025 10:15 AM
Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate,
06-03-2025 09:57 AM - editat 06-03-2025 10:28 AM
Ca și recomandare, pe viitor când mai apar astfel de scurgeri de date bancare de la oricare furnizor/comerciant să anulezi cardul bancar utilizat pentru a evita situația neplăcută prin care ai trecut. Fiind o lume cibernetica interconectată, oricând pot apărea astfel de evenimente nedorite.
la 06-03-2025 10:21 AM
da, am anulat si cardul, pentru ca este foarte posibil ca aceste date sa ramana stocate undeva si sa se reincerce dupa un timp o noua frauda
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor