Asistenta Orange Yoxo cand chat-ul este ocupat

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 01:59 PM
Cum ar trebui sa procedeze un utilizator YOXO care incearca sa vorbeasca cu un operator Orange si suna la 300 si i se spune ca nu are credit sa vorbeasca cu un operator iar chat-ul Djingo Mingo este full si nu vorbeste nimeni cu el ?
Astept toti moderatorii de la Orange sa imi dea o solutie, cum ar acorda ei asistenta imediata unui astfel de utilizator. ESTE PENIBIL !
Astept toti moderatorii de la Orange sa imi dea o solutie, cum ar acorda ei asistenta imediata unui astfel de utilizator. ESTE PENIBIL !
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 02:06 PM
@ClaudiuP_1, pentru că Yoxo este un abonament 100% digital, utilizatorii Yoxo au la dispoziție serviciul special dedicat de messenger direct din aplicația Yoxo. Ai încercat și această variantă?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 05:16 PM
Confirm, atunci cand am avut nevoie de ajutor cu abonamentul meu YOXO am scris pe chat direct din aplicatie. Nu retin care era programul de lucru al consultantilor, insa am rezolvat problema in aceeasi zi.
Claudiu, te rugam sa incerci si sa ne tii la curent cu evolutia situatiei.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 05:30 PM
Programul colegilor noștri care răspund la messenger este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te doar că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 06:46 PM
Sa nu uitam ca abonatii Yoxo nu pot apela serviciul clienti dedicat Orange Money sau sa anunte problemele tehnice pentru serviciile fixe Orange TV si internet prin fibra, pentru care, potrivit informatiilor de pe website si din termeni si conditii, se asigura accesul gratuit prin apel la 300
@DanielaH - ce se mai aude despre posibilitatea abonatilor Yoxo de a apela serviciul suport Orange Money sau Orange TV + Net?
Inteleg sa platesc daca doresc sa discut cu un operator despre serviciile Yoxo si da, exista chat-ul disponibil zilnic pana la ora 20, insa este extrem de frustrant sa nu poti apela un serviciu suport direct cand ai probleme cu cardul Orange Money sau nu functioneaza internetul
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 07:25 PM
@observator, nu te-am uitat. Cum am un răspuns și o soluție anunț aici. Mulțumesc pentru înțelegere.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2020 11:09 PM
Are sens sa răspund la intrebare ? Puteți zice că sunt pretențios dar dacă trimiți mesaj înainte de 20:00 văd că agențiile dau sign-out la chat și pleaca.
P.s.: Îmi amintesc că am sunat la UPC la 22:50 și a stat agentul până la 23:30 cu mine sa rezolve telefonia fixă. I-am spus ca mai bine continuam apelul a doua zis și mi-a răspuns " voi sta cu dvs. până rezolv tichetul " . Cam la un astfel de nivel de implicare ar trebui sa tindă și Orange pe customer support ( aveți screenshot ).
