[Rezolvat] YOXO, de ce e imposibil sa îmi schimbați cartela?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-11-2020 12:30 AM
Sunt client YOXO și dețin o cartela care nu suporta 4g. M-am prezentat frumos in magazin și am cerut schimbarea ei dar cei de acolo nu au reușit din cauza YOXO. Mi-au dat o cartela blank și sugerat sa sun la 300. Am sunat, am vorbit și in aplicatie și au trecut 3 săptămâni și nimeni nu îmi explica care e problema sau dacă o vor schimba sau nu. A mai avut cineva experiențe similare?
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-11-2020 09:44 AM
@Adrian, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare!
Ne pare rău pentru situația descrisă de tine. O vom transmite mai departe colegilor noștri.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-11-2020 09:52 AM
Probabil fiind un serviciu, exclusiv digital, nu există suport off-line. În mod normal, ar trebui sa existe o opțiune în aplicația Yoxo, schimbare sim și totul devine mai ușor, ulterior.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-11-2020 11:25 AM
Totusi daca nu exista in aplicatie aceasta functie nu lasi clientul in asteptare 3 saptamani ci rezolvi direct cu echipa de IT(L3 suport). Din fericire eu pot sa folosesc cartela dar daca era defecta nu era o situatie prea placuta.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2020 02:01 PM
@Adrian121, s-a rezolvat problema cu SIM-ul? Poți să testezi, te rog, și să ne confirmi dacă totul este OK?
Mulțumim.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2020 03:25 PM
@DanielaH, totul este OK. Am pus noua cartela in telefon si functioneaza. Multumesc!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2020 03:31 PM
Ne bucurăm că noul SIM funcționează și te mai așteptăm în Comunitate cu întrebări și comentarii.
O singură mențiune - în momentul acesta, schimbarea de SIM pentru abonamentele Yoxo se poate face doar în magazinele fizice.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2020 03:56 PM
Din pacate acum pare ca am problema domnului Praz (https://comunitate.orange.ro/questions/2353835-viteze-internet-abonamentele-yoxo), noul SIM pare sa fie blocat pe setari de 3G. Am testat o cartela de pe un abonamet si telefonul meu receptioneaza 4G (iphone 😎 iar un iphone x cu SIM-ul meu receptioneaza doar 3G. Incerc sa apelez la YOXO messenger.
