la 20-11-2025 02:19 PM - editat ultima oară la 20-11-2025 04:24 PM de delfinas
la 27-11-2025 11:36 AM
Buna ziua, tot nu funcționează.
la 27-11-2025 01:39 PM
Ai contactat serviciul clienți Yoxo pentru a semnala problema întâmpinată?
Poți încerca o resetare din fabrică a telefonului, însă acest lucru nu garantează rezolvarea problemei, mai ales dacă aceasta ține de aplicație și nu de telefonul în sine. Trebuie să ții cont că o resetare din fabrică va șterge toate datele de pe dispozitiv. Este recomandat ca resetarea să fie realizată prin butoanele telefonului.
Ar fi fost util dacă altcineva care deține telefonul ar fi putut confirma dacă întâmpină aceeași problemă. Înainte de orice, contactează serviciul clienți Yoxo.
la 27-11-2025 01:56 PM
Am contactat si serviciul clienti yoxo, le-am dat datele necesare si astept raspuns de la ei, resetare la telefon nu o sa dau doar pentru asta, o sa folosesc aplicatia altfel daca e necesar. Mumtumesc de raspunsuri
la 27-11-2025 02:19 PM
Mulțumim pentru update! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 29-11-2025 09:07 AM
O noua informație, am primit notificare de la aplicatie ca urmeaza sa se faca plata abonamentului si sa ma asigur ca am bani in cont, dar aplicatia in sine tot nu functioneaza 😆
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor