la 20-12-2022 12:30 PM - editat ultima oară la 20-12-2022 12:56 PM de DanielaH
cum se poate rezolva?
la 20-12-2022 12:43 PM
nmtcjro, bun venit in Comunitate;!!!
Ai incercat sa dezinstalezi și să reinstalezi aplicația?
DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/rezolvat-yoxo-nu-functioneaza-scanarea/m-p/26832
Daca nu merge nici așa, doar cineva de la Orange te poate ajuta.
la 22-12-2022 10:09 AM
@nmtcjro, s-a rezolvat situația?
la 22-12-2022 10:41 AM
eu când am citit CI m-am gândit la televizor... și nu înțelegeam întrebarea... dar după ce-am citit răspunsul lui @delfinas m-am dumirit...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor