la 07-12-2022 11:56 AM - editat ultima oară la 08-12-2022 09:09 AM de DanielaH
1.Am facut cerere online pentru trecerea de la Prepay la abonament, am completat toti pasii, am primit inclusiv cartela SIM prin curier dar trecerea la abonament a fost refuzata. Am primit raspunsul prin telefon ca cei de la comercial refuza sa imi treaca cartela la abonament.
In emailul primit cu documentele contractuale este specificat termenul de activare in maxim 2h de la primirea cartelei prin curier...Suni din nou in call center si trebuie sa faca ei sesizare interna catre departamentul de online sa ceara explicatii...Daca asta trebuie sa suport 24 de luni, mai bine ma lipsesc....Sunteti platiti degeaba in back office...
2. Completezi numarul de telefon ca sa fii sunat de catre un operator Orange dar nimeni nu te suna...In reclama spuneti maxim 24 de ore? Nici dupa 20 de zile nu esti sunat....
Astea inseamna servicii de calitate? Observ ca va bateti joc de clienti...
la 07-12-2022 01:48 PM
Salutare, @lucacin1! Vom verifica și noi situația ta. Între timp, te așteptăm în privat cu datele de contact.
la 07-12-2022 03:06 PM
Am primit mail de la magazin online ca sa aplic din nou pe pagina web....si cu SIM-ul primit prin curier ce fac? De ce s-a trimis daca nu se poate procesa cererea? Sa inteleg ca persoana care trebuia sa activeze manual era in pauza si o durea mana sa activeze...
Asta e bataie de joc la adresa clientilor....vrei sa devii client si te lupti cu angajatii ORANGE care primesc bani degeaba....
la 07-12-2022 03:27 PM
Problema a fost rezolvata dupa multe telefoane...dar tot in magazin fizic m-au trimis pentru ca au gresit seria noului SIM si a trebuit introdusa manual....
Deci e clar...
la 07-12-2022 05:06 PM
Salut, @lucacin1 ! Ne bucurăm că s-a rezolvat.
la 07-12-2022 05:25 PM
@lucacin1: E bine că s-a finalizat cu favorabil. Dar totuși, cine și unde a introdus greșit seria SIM-ului? Că doar totul era la distanță.. copy/paste....🤔🤔🤔
la 07-12-2022 05:27 PM
Seria era introdusa gresit in sistem cand a fost trimisa prin curier. Poti sa ii intrebi pe cei care au pus cartela SIM catre curier. Sincer tipul acesta de angajati care nu au chef de munca strica imaginea companiei...degeaba ai oferte si servicii OK daca nu ai angajati capabili...
la 07-12-2022 05:42 PM
Frumooooossss 🤔🤔🤔🤔🤔
Mai bine făceau ca la Yoxo un sistem de SCAN al SIMului și era mai sigur. Deci greșește angajatul și clientul trebuie să fie ușă de biserică. Păcat....
Totuși bine că s-a rezolvat. Să meargă bine pe abonament.... la început de drum.
la 07-12-2022 10:25 PM
Mi-ati marit abonamentele la 4 numere de telefon , fara ca sa fiu instiintat. Talharilor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor