la 22-05-2024 10:54 PM - editat ultima oară la 23-05-2024 08:15 AM de DanielaH
Salutare tuturor! Am activat eSim, dar nu am niciun serviciu…
22-05-2024 11:13 PM - editat 23-05-2024 01:09 PM
MaryAlexand2003, bun venit in Comunitate!!!
Ai dat un restart telefonului? Ai platile la zi?
la 23-05-2024 07:17 AM
Ia legatura cu cei de la Yoxo pe chat so vezi ce s-a intamplat acolo. Poate ai omis un pas sau ceva s-a intamplat.
la 23-05-2024 12:54 PM
@MaryAlexand2003, ai luat legatura cu colegii noștri prin aplicație? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor