06-11-2025 07:53 PM - editat 09-12-2025 12:31 PM
YOXO ne anunță că, din 9 decembrie 2025, portofoliul de abonamente va fi actualizat.
Noul portofoliu va cuprinde următoarele abonamente:
YOXO 9 lei devine YOXO 2.9 euro (TVA inclus)
YOXO 19 lei devine YOXO 4.9 euro (TVA inclus)
YOXO 49 lei devine YOXO 9.9 euro (TVA inclus)
Clienții vor fi migrați către noile planuri tarifare astfel:
1. Clienții Yoxo 9 Ron (actual) vor fi migrați către abonamentul Yoxo 2.9 euro
Noul abonament de 2.9 euro va include:
2. Clienții Yoxo 19 Ron (actual) vor fi migrați către abonamentul Yoxo 4.9 euro
Noul abonament de 4.9 euro va include următoarele beneficii:
3. Clienții Yoxo 49 Ron (actual) vor fi migrați către abonamentul Yoxo 9.9 euro.
Noul abonament de 9.9 euro va include următoarele beneficii:
Pachetele detinute acum, nu vor mai fi disponibile.
"Facturile se vor emite in continuare in lei, iar cursul la care se calculeaza valoarea facturii este cel din ziua emiterii acesteia si este disponibil pe www.yoxo.ro. El este reprezentat de valoarea cursului de vanzare ING Bank anuntat pe site-ul bancii, in sectiunea dedicata cursului valutar (standard) pentru persoanele fizice in ziua lucratoare anterioara zilei emiterii facturii, la ora 15:00.
Modificarea se se va aplica la prima factura emisa dupa data de 9.12.2025. De exemplu, daca s-a emis o factura pe 15 Noiembrie 2025, modificarea se va produce din 15 Decembrie 2025.
In cazul in care nu esti de acord cu modificarile propuse ai dreptul sa incetezi unilateral contractul de abonament YOXO sau sa portezi numarul in alta retea fara aplicarea niciunei despagubiri in limita a 30 de zile de la primirea actualei notificari. Nu uita: ai control total asupra abonamentului tau direct din aplicatia YOXO."
Mai multe detalii se pot obține accesând linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/cum-se-modifica-portofoliul-yoxo-incepand-din-9-decembrie-2025/
Update: Modificarea ofertei YOXO, anunțată inițial pentru 9 decembrie 2025, a fost amânată pentru data de 15 decembrie 2025. Astfel, noile planuri tarifare și beneficiile aferente vor fi aplicate automat utilizatorilor existenți începând cu prima factură emisă după această dată.
la 09-12-2025 12:33 PM
Modificarea ofertei YOXO, anunțată inițial pentru 9 decembrie 2025, a fost amânată pentru data de 15 decembrie 2025. Astfel, noile planuri tarifare și beneficiile aferente vor fi aplicate automat utilizatorilor existenți începând cu prima factură emisă după această dată.
09-11-2025 12:53 PM - editat 09-11-2025 12:55 PM
Se calculează la cursul euro din linkul de mai jos:
la 09-11-2025 03:33 PM
Deja a început sa scadă ratingul aplicației Yoxo în magazin Play datorita noilor oferte. Pentru cei care vă mutați pe contract clasic - da, e o oferta mai buna acum, dar rețineți va pe viitor nu vor rămâne cum sunt acum. Pe lângă asta, compania nu doar ca nu pierde nimic, ci va și câștiga prin contracte clasice, cu perioada. La Yoxo tocmai asta era marele avantaj.
la 10-11-2025 12:22 PM
Este normal sa scada, atat ratingul, cat si numarul de abonati. OK, este o afacere si se intelege nevoia de scumpire, dar se putea pastra abordarea pentru publicul tinta. Au ales in schimb sa-si bata joc de abonati. De obicei lucrurile astea nu trec neobservate.
la 10-11-2025 12:59 PM
Partial sunt de acord (schimbarea din lei in euro nu va fi in favoarea clientului. De fapt plata in orice alta moneda pe care o incaseaza [salariu, pensie, etc] va fi in defavoare la curs intrucat... difera de la o zi la alta).
Partial nu prea sunt intrucat beneficiile primite s-ar putea sa compenseze. Fiecare va trebui sa decida ce-i convine mai mult. De acord ca se pierde libertatea de decizie imediata, dar... pe termen mediu s-ar putea sa fie mai bine prin "impachetarea" mobilului cu servicii fixe.
Repet, timp pana pe 9 decembrie mai e si fiecare poate lua o decizie in liniste.
la 10-11-2025 01:09 PM
Trecand si peste problema cu preturile exprimate in lei, oferta lor era pentru anumite nevoi: fara roaming, fara sms la numere scurte, fara minute internationale. In special pentru clienti mai statornici. Cand am avut nevoie sa trimit sms special, am achitat 31 lei. Acum au schimbat la 180 grade si aloca mai mult internet in roaming. Asta mi se pare cel mai deranjant. Puteau majora sa le fie bine lor, dar sa pastreze targetul, sa ne fie bine si noua. Nu vor sa ne fie bine si noua, vor sa arunce niste optiuni de "ochii lumii", si sa cumparam extraoptiuni. Au stricat tot ce-au construit.
la 10-11-2025 01:35 PM
Stai asa ca sa inteleg: de care oferta discutam? Intreb intrucat de cand au lansat ofertele de 9/19/49 lei, doar cea de 9 nu avea roaming (indiferent ca era de 10GB sau de 1GB).
Alocarea netului in roaming se bazeaza pe pretul platit. Ca o opinie personala (pentru expirmarea in euro):
Sincer, nici mie nu-mi convine trecerea la Euro, dar vedem pe parcurs. Fiind o decizie pe care trebuie (si vreau) s-o iau la rece, am zis sa treaca black friday. Stiu ca multi s-au uitat la Digi (50% reducere primul an), dar recomand prudenta la migrare. Reteaua a preluat cartelistii Telekom si se simte frana (similar cu preluarea celor 900.000 de clienti fix-mobil pe care i-a preluat Orange de la Telekom Fix). La mine, datele mobile raman pe Orange (am si numar de Digi, dar, daca nu luam anul trecut telefon pentru cineva din familie, zburam. Nu e ceva grav, dar au fost mici situatii care, singulare, nu ar fi fost o problema, dar fiind mai multicele parca se aduna. Pe celelalte numere nu prea intereseaza micile dificultati. Pentru net exista WiFi si nu prea se plimba asa cum ma plimb eu).
la 10-11-2025 02:01 PM
Oferta de 9 Lei, avea "fanii" ei pentru ca era bare-bone. In functie de nevoia de moment, se puteau cumpara extraoptiuni. Acum au configurat-o intr-un mod care sigur nu convine abonatilor, facand abstractie de majorare.
la 10-11-2025 02:57 PM
Stiu, 9 lei era ideal pentru cine folosea telefonul pe post de ... telefon (in linii mari, si eu ma incadrez in situatia asta: nu sunt mare consumator de net, nu in conform "normelor" celor mai tineri).
O chestie pe care am vazut-o de cativa ani: se creaza o oferta cu un minim de servicii (minute, net, etc) si, cine vrea mai mult, ori trece la un abonament/optiune superioara, ori merge pe extraoptiuni.
PS: imi aduc aminte de un clip (n-as vrea sa gresesc daca l-am vazut la Zona IT sau la George Buhnici), dar ideea era in felul urmator: Apple cere pentru IPhone standard (nu pro, nu capacitate mare, etc) 700E. Vrei mai multa memorie? +100E. Tot nu ajunge, inca 100. Vrei nu stiu ce functie, +200E pentru versiunea Pro standard. Si estimarea era ca preturile erau 99% "profit curat" fata de costurile de implementare al respectivelor optiuni suplimentare. Pe partea de memorii, am inteles ca, partial, pot fi programate sa accepte o anumita cantitate (in sensul activarii/inactivarii unor module de memorie deja instalate) Din pacate, cam asta incep sa vad.La HDD nu stiu daca e cazul, dar la SSD si la SD parca se poate face o astfel de programare.
Sper ca e coerent ce zic.
la 10-11-2025 02:08 PM
>beneficiile primite s-ar putea sa compenseze
nu are sens, 9 lei devine aproximativ 15 lei iar 10GB devin 3GB. nu are cum sa compenseze scumpirea si reducerea netului national faptul ca primesc net in SEE - pe care il am deja la digi si telekom(viitor vodafone)
la 10-11-2025 02:48 PM
Oferta acuala 9 lei->1GB. Nu cred ca are anul, dar are ceva vechime. Cine are 10GB da, este un downgrade. Cui ii trebuie cele 50 de minute internationale (echivalentul unei jumatati de optiune de 100 minute internationale), poate ii convine. Netul in roaming, la abonamentul asta nu intra in calcul. Nu ofera acces (nu fara optiune suplimentara).
Vedem pe parcurs. Pe mine ma mai prinde o luna pana la modificare.
la 10-11-2025 05:30 PM
>Oferta acuala 9 lei->1GB
...care ofertă, să nu uităm, a fost din aceeași categorie: "nu vrem Average Revenue Per User mic, noi vrem clienți mai puțini dar plătitori consistent; faceți upgrade la preț mai mare sau la revedere". Diferența față de atunci este că atunci au permis abonatilor existenți să păstreze 10GB, aplicând modificările doar clienților noi, pe când acum nu au mai permis clienților vechi aceleași resurse.
Dacă astea două coroborate nu sunt clar pe față spus pe șleau "nu mai vrem să avem de-a face cu săraki", atunci chiar nu văd ce altceva să fie.
la 11-11-2025 12:25 PM
Salutare, de BFriday am activat direct din my orange un abo de 4e pe 24x luni la un abo nou cu minute nelim si net nelim 5G+. Asta e compensare la marirea de pret yoxo. Acum oferta e doar la portare 4e si nu merge portare din yoxo in orange.
la 11-11-2025 12:33 PM
Yoxo este un serviciu Orange, nu operator separat (MVO sau MVNO). Orange are, practic, 3 servicii mobile: abonamentele "traditionale", cartelele "traditionale" si Yoxo (cate un pic din fiecare).
11-11-2025 08:59 PM - editat 11-11-2025 09:00 PM
Salutare, cum in jocul asta totul e posibil, am transformat un yoxo de 4,9e in 2 abo, unul Orange de 4e promo BF la un Nr nou și am portat un Nr la albaștri cu 1e 12 luni, apoi 2e. După cei 2 ani pot reveni in Orange la alta oferta promo, chiar de BFriday.
la 08-12-2025 11:43 AM
Bună ziua!
După cum știți cei de la Yoxo modifică unilateral, din această lună vechile abonamente.
Ce alternative a-ți găsit la noile abonamente Yoxo, care intră în vigoare din această lună?
Căutați noi oferte Orange sau vă portați în alte rețele, ce alternativev a-ți găsit?
Mulțumesc pentru înțelegere!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor