anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Noile oferte Orange vor să ne jignească inteligența?

Anonim
Neaplicabil

Bună dimineața,

sper că toată lumea a văzut noile oferte la abonamentele Orange fără telefon (SIMO)...

... și tocmai când mă grăbeam să trec toate abonamentele pe FUN 11 redus de la 11 euro la 5.5 euro cu internet 5G+ nelimitat bonus în primele 24 de luni, m-au năpădit amintirile...

... voi vă amintiți de campania perpetuă Orange de mai bine de 12 - 18 luni în care abonații sunt notificați că bla-bla-bla...

... băi tată, n-ai cum să faci aceasta ca marketer Orange, nu e onest, nu e sustenabil, nu e cultura organizațională promovată de Orange... pur și simplu oricum ai încerca să asamblezi aceste piese de puzzle, descoperi la final că nu ai toate piesele... cele esențiale ca să-ți permiți să vezi imaginea de ansamblu...

... nu zic de YOXO, acolo unde toată lumea a aplaudat că drăgălașele de foci... acolo ești ca pe centură, banii înainte și când termini pleci... dar la abonamente...

Așadar să recapitulăm: există în interiorul Orange 2 curente total contradictorii, unul presupune creșterea prețurilor, celălalt presupune atragerea de noi clienți cu oferte de 50% reducere...

Să nu vină prietenii mei de aici din comunitate să-mi explice teoria evoluției lui Darwin sau teoria extinsă a relativității lui Einstein că în cele din urmă tot la teoria chibritului ajungem: nu poți pune pe masă o astfel de ofertă știind că apoi urmează să-ți tâlhărești clienții că ultimul borfaș de pe stradă...

Eu am fost crescut în spiritul gentlemen agreement și când văd că nici înscrisurile legale nu prea sunt respectate mi se umflă o venă la gât gata să plesnească...

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Well, asta a fost principalul motiv care m-a deranjat cand mi s-au marit abonamentele si am plecat cu ele in alta parte: ajungeam la o diferenta de 2.50 lei (la propriu) de un abonament nelimitat cu 5G "inclus". M-am exprimat si in topicul de 25 de ani de Orange ca nu este in regula.

Din pacate, expresia "take it, or leave it" nu prea se aplica. Merg pe premisa ca ar fi mai bine o crestere a abonamentelor (un minim de 15-20E), dar cu beneficii pe care sa le simti (reduceri la telefoane, diverse reduceri la alte servicii, reduceri pentru fiecare abonament detinut, etc), iar pentru preturi mai mici trecerea la cartela sau Yoxo.

Ca sa fiu mai explicit (asa ca tot ti-am facut o recomandare pe alt topic): Verizon are cel mai scump abonament de mobil la 90$. In banii astia primesti nelimitat (si prioritate in utilizarea internetului mobil), poti primi echivalentul a 800-1000$ prin buy-back (trade-in cum ii spun ei, practic un IPhone gratuit), dar, daca ai mai multe abonamente (minim 3-4), cei 90$/abonament ajung sa fie 45-50$/abonament (si fiecare numar pastreaza oferta de 800-1000$ reducere la telefon prin buy back. Deci platesti 200$ pe 4 abonamente si mai primesti reducere de 3.200$ pentru 4 telefoane sau vreo 2.000$ reducere la abonamente daca nu iei telefon, adica 10 luni gratuitate). Nu mai spun de faptul ca abonamentul de mobil poate veni cu o reducere de 50% pentru serviciile fixe. Asta e doar un exemplu.

Nu mai spun ca T-Mobile (da, acelasi Deutsche Telekom german care detine 53% din divizia americana) cam face reclama la faptul ca ar garanta pretul abonamentelor pentru 3 ani de la data semnarii.

Imi inchipui ca achizitia Romtelecom (asa ii spun Telekom Fix) a adus niste gauri la buget, dar nu cred ca e in regula ca ele sa fie acoperite prin abonamente mici marite la cateva luni. O retea mai scumpa poate deveni mai libera si mai atractiva pentru cei care vor stabilitate tehnica.

Am trecut pe la toti, doar Lycamobile si Benefito mi-au "scapat" (sincer, la Lyca s-ar putea sa zic pas. Pentru acces la roaming este necesara o optiune de 20E+TVA. Se poate achizitiona pentru un an intreg cu o reducere de aproximativ 30%, dar tot mi se pare mult).

Miha_Z
#StarMember

Nici eu nu înțeleg politica asta de a da mereu la o parte clienții vechi și practic ai face să plece din rețea prin măririle constante ale abonamentelor. Iar pentru clienții noi sa li se ofere abonamente la jumătate de preț. E ca și cum le-ar spune clienților existenți că au fost buni doar atunci când au venit în rețea.

Anonim
Neaplicabil

@Miha_Z eu pretenții de fidelizare nu mai am de vreo 5 - 6 ani, de fapt speranțe de fidelizare, chiar dacă am fost fidel brandului Orange de aproape 25 de ani... ceea ce mi se pare un pic lipsit de onestitate e faptul că mă ademenești cu 50% reducere timp de 24 de luni și apoi vii și spui că trebuie să-mi scumpești reducerea pentru a putea asigura calitatea serviciilor.

Păi atunci când ai vândut oferte la jumătate de preț nu te-ai gândit la cum vei reuși să asiguri de banii aceea calitatea serviciilor?

Vlad_D
Junior entuziast

Retentia la Orange a devenit o bataie de joc in toata regula. Ofertele sunt tot mai slabe, indiferent ca optezi pt abonament cu telefon sau doar abonament. Nu mi se pare corect din partea lor, sa fii client de 23 ani si sa ti se ofere asemenea "oferte"