la 26-01-2023 10:38 AM - editat ultima oară la 26-01-2023 10:45 AM de DanielaH
Buna!
A mai întâmpinat cineva probleme cu aplicatia yoxo de curand? Reusesc sa intru doar in cont si daca vreau sa schimb optiunea aleasa nu reusesc, pentru ca nu am unde sa intru. De pe site nu pot sa schimb nimic. Am si instalat si reinstalat aplicatia si nu mai gasesc nici o solutie.
la 26-01-2023 10:53 AM
@Ramona25: Bun venit în Comunitate. Poate fi o problemă temporară. De cât timp ai observat că se manifestă aplicația în acest fel? Încearcă mai târziu și poate ai șanse mai bune. Altceva (sau mai mult) nu prea ai ce face. Acces la chat-ul Yoxo ai.... pentru a lăsa o sesizare acolo?
la 26-01-2023 10:55 AM
Din pacate aceasta problema se manifesta de anul trecut si sesizari pe chatul Yoxo am facut mereu si situatia nu s-a rezolvat.
la 26-01-2023 10:59 AM
Personal e un motiv pentru care am rămas pe prepay în locul Yoxo. Se răspunde greu la chat, posibil și datorită numărului mare de probleme reclamate. Sper să se schimbe ceva în mai bine.
la 30-01-2023 10:19 AM
@Ramona25, s-a rezolvat situația cu aplicația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor