12-09-2024 08:30 AM - editat 13-10-2025 09:59 AM
Ați aflat de noua ofertă YOXO? Cu net nelimitat și roaming în Spatiul Economic European începând de la 19 lei?
Din 12 septembrie portofoliul de abonamente YOXO îmbracă haine noi. Ce se schimbă? La achizitia de abonamente noi YOXO, clienții vor avea la dispoziție urmatoarele 3 pachete:
Utilizatorii YOXO existenți nu vor fi migrați pe noile pachete, ei vor putea pastra în continuare abonamentele pe care le dețin si vor putea opta pentru trecerea la cele noi cand vor dori.
Abonamentul YOXO 39 lei nu va mai fi disponibil la activarea de numere noi. Utilizatorii care au acum YOXO 39 lei pot ramane cu acest abonament atât timp cât vor dori, însă, dacă vor alege modificarea lui, nu il vor putea reactiva ulterior. De asemenea, utilizatorii care primesc bani înapoi pentru netul neconsumat vor pierde acest beneficiu odată cu alegerea unei oferte noi.
Opțiunile disponibile rămân aceleași ca preț și modalitate de activare, însă, în funcție de abonamentul ales, resursele oferite de fiecare opțiune diferă astfel:
- opțiunea de 12 lei oferă 60 GB în țară, fără acces la roaming SEE
- opțiunea de 32 de lei oferă 160 GB în țară, din care 7.06 GB disponibili în roaming SEE
- opțiunea de 12 lei oferă 2.65 GB disponibili în roaming SEE care se adaugă la totalul de internet disponibil în abonamentul activ
- opțiunea de 32 de lei oferă 7.06 GB disponibili în roaming SEE care se adaugă la totalul de internet disponibil în abonamentul activ
Ce părere aveți despre această nouă ofertă? Sună bine, nu?
Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre noile abonamente YOXO, le găsiți aici, la un click distanță.
#HaiPeYOXO
Update - abonamentele și opțiunile YOXO reactualizate pot fi vizualizate aici
la 12-09-2024 12:16 PM
Ideea e ca apăs pe butonul acela dar nu se deschide nicio fereastră. Înainte într-adevăr îmi apărea așa cum ai arătat și tu în cel de al doilea screenshot .
la 12-09-2024 12:31 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Am transmis mai departe situația colegilor de la Yoxo. Rezolvăm.
Între timp, recomandarea lor este să faci un update de app, să golești cache-ul aplicației și să reîncerci.
Eroarea nu are legătură cu lansarea noului portofoliu de abonamente.
la 12-09-2024 01:15 PM
Acum funcționează. Mulțumesc
la 12-09-2024 01:19 PM
Super! Mulțumim și noi pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.
la 12-09-2024 11:47 AM
Sa eliminat un dezavantaj adus clienților Orange.
După cum sa discutat și în topicul de mai jos:
La 2 luni distanță Orange elimină acest dezavantaj.
Bravo Orange!👍
la 12-09-2024 02:04 PM
salut. la fel ca inainte, volumul de trafic de date in roaming SEE inclus in abonament se calculeaza si in functie de suma platita. cu alte cuvinte, si inainte primeai net in roaming pentru cei 19 lei din abonament. La achizitia optiunii de 32 de lei, primesti un volum de trafic de date cumulat: cost abonament + cost optiune. Ca sa verifici asta, poti observa ca, la achizitia primei optiuni de 32 de lei primesti mai mult net decat la achizitia celei de-a doua (daca ele se fac in aceeasi luna de facturare, desigur). primesti cat platesti, dar, intr-adevar, poate fi mai clar acest lucru. Ne ajuta acest feedback. multumim.
la 13-09-2024 12:17 AM
@DanielaH la YOXO 10 in loc de minute si SMS nelimitat ti-a iesit minute si internet nelimitat. 🙂
Interesant noul portofoliu de abonamente, dar personal as prefera un abonament de baza (ex. minute si SMS nelimitat) si mai multe optiuni (ex. X Gb sau net nelimitat, 4G sau 5G, cu sau roaming SEE) cu posibilitatea ca la activarea lor sa pot cere reactivarea automata. Astfel poate fiecare sa configureze un abonament mult mai specific nevoilor sale.
la 13-09-2024 08:04 AM
Mulțumesc, am corectat.
la 18-09-2024 06:39 AM
Cea mai buna oferta yoxo de până acum (nelimitat la doar 19 Ron).
Yoxo a devenit foarte competitiv.👍
20-09-2024 07:09 PM - editat 20-09-2024 07:14 PM
Va salut,
Oare a mai întâmpinat cineva problema asta?
Am un abonament yoxo din 2021. Încerc sa activez noua oferta. Am doar posibilitatea sa activez optiunile din 2021.
Mi s-a spus ca trebuie sa activez o oferta veche, iar de luna urmatoare voi putea trece la una noua. Am facut asta, iar apoi aplicatia s-a blocat. Nu mai pot activa nici optiuni suplimentare
Am reinstalat aplicatia se vreo 3 ori pana acum
Memtionez ca mai am pe cont un abonament de 9 lei, dar acolo totul functioneaza perfect
la 20-09-2024 07:47 PM
Salutare!
Eu am activat oferta de 9 acum 2 luni (deci înainte de nouă oferta) și în urma cu o săptămâna (cred) am schimbat cu oferta de 19 (pe oferta noua). Activarea se face mâine (mai am o zi din oferă de 9 lei).
la 21-09-2024 05:30 AM
1. In prima faza poți contacta serviciul clienți yoxo prin chat (soluție simplă)
2. Închizi abonamentul și treci pe prepay după care îți faci un nou abonament.
la 23-09-2024 09:10 AM
@alinutu, ai luat legătura cu colegii noștri prin messengerul din aplicație? S-a rezolvat situația?
la 23-09-2024 09:12 AM
Da s-a rezolvat situația prin inchiderea abonamentului si deschiderea unuia nou. Mulțumesc
21-09-2024 01:38 PM - editat 21-09-2024 01:44 PM
Ofertele sunt destul de bune si tentante, pacat ca Orange sta mai rau la semnal, viteza de internet si nu ma ajuta, ca as fi luat optiunea de 9 lei pentru un GPS de masuratori, care nu e deloc pretentios si e arhisuficient pentru el. Asa, nelimitate sunt ieftine si pe la altii, era si pe la Telekom pe la vreo 12.5 lei pe luna. Si din ce stiu eu, acel internet nelimitat 4G+ ar fi cu schepsis, nu ar fi chiar nelimitat, ar fi defapt o limita de vreo 200 Gb trafic pe luna, nelimitatul adevarat fara nici o limita fiind doar la abonamentele 5G, la fel fiind si la Vodafone cu nelimitatul 4G+ si 5G...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor