la 30-07-2024 01:17 PM - editat ultima oară la 30-07-2024 01:22 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am si eu nevoie de ajutor privind serviciu de televiziune din care vreau sa scot pachetul Cinemax....cum pot face acest lucru, ca telefonic este groaznic nu se poate?
la 30-07-2024 01:52 PM
Salut! Poți încerca să dezactivezi extraoptiunea și din My Orange, la secțiunea TV.
30-07-2024 01:40 PM - editat 30-07-2024 01:41 PM
@Linett : Bun venit în Comunitate. Orice solicitare se poate rezolva cu o solicitare adresată serviciului clienți printr-una din modalitățile de contact de aici: https://www.orange.ro/contact/
Dacă telefon nu e ok pentru tine, încearcă în scris sau prin chat Djingo.
Succes.
la 30-07-2024 02:12 PM
multumesc de ajutor
la 30-07-2024 02:19 PM
Pentru puțin. Te așteptăm și cu alte ocazii și întrebări aici în Comunitate.
la 30-07-2024 01:52 PM
Salut! Poți încerca să dezactivezi extraoptiunea și din My Orange, la secțiunea TV.
la 30-07-2024 01:55 PM
Buna,
Daca nu te descurci sa intri în legătură cu serviciul clienți prin apel la numărul 300 sau prin chat djingo.
Iti recomand sa contactezi Orange prin formularul de contact descriind problema, iar departamentul abilitat te va contact pentru rezolvarea problemei (scapi și de operatorii neexperimentați).
https://www.orange.ro/contact/
O zi faina îți doresc!
la 30-07-2024 02:14 PM
multumesc!
ideea este preferabila pe mail,mi-e frica doar ca raspunsul sa nu vina pestre cateva luni ,din lipsa personal
30-07-2024 02:16 PM - editat 30-07-2024 02:17 PM
Situația nu este chiar așa rea, in maxim 48h vei fi contactata.🙂
Doar sa nu fie weekend.🙂
Mă bucur că ai reușit să rezolvi.
O zi minunata!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor