la 27-10-2022 12:11 AM
Buna ziua, mi-am făcut recent și eu HBO Max prin Orange! Și na..as dori sa sa imi anulez abonamentul pentru că mi-am făcut Disney+ și nu știu cum să procedez! În setările contului HBO Max nu îmi apare sa anulez de acolo! Ci trebuie să vorbesc cu furnizorul de facturare Orange ! Va rog frumos cum as putea sa fac? Mesaj la Djingo bot? Că eu as vrea sa anulez acum pe loc abonamentul!
la 27-10-2022 03:07 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Pentru dezabonare, trebuie sa urmezi instructiunile de aici.
Mult succes! Daca intampini dificultati, revino aici si incercam sa te ajutam.
la 27-10-2022 03:07 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Pentru dezabonare, trebuie sa urmezi instructiunile de aici.
Mult succes! Daca intampini dificultati, revino aici si incercam sa te ajutam.
la 27-10-2022 09:42 AM
Trebuie să aștept 3 luni că să-l pot anula? Nu se poate mai repede? Adică pe moment
la 27-10-2022 09:59 AM
Din pacate, nu. Cel putin din ce am putut sa citesc din experientele altor useri, se pare ca nu.
la 27-10-2022 11:46 AM
Și cum fac sa nu plătesc pe luna? Că nu știu dacă mai am cadou! Dacă dau lot put la cont! Sau cum sa fac? Contactez chat bot Djingo?
la 27-10-2022 12:37 PM
Pai de cat timp ai hbo? Nu au trecut mai mult de 3 luni? Daca da, poti urma pasii de mai sus si ar trebui sa fie ok.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor