anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trebuie platit abonamentul TV daca intr-o luna nu am avut de 10 ori semnal?

GrecuDan
Junior

Considerați ca trebuie platit abonamentul TV daca intr-o luna nu am avut de 10 ori semnal de dimineata pana seara timp de 10 zile, din cauza problemelor tehnice ce le are Orange?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare,

Trebuie să le sesizezi aceste aspecte și să le ceri lor să-ți reducă factura, pentru că dacă o faci tu, te trezești cu serviciile suspendate și cu alte neplăceri!

Dacă te ajută, le faci o sesizare din secțiunea Contact.

Dacă ești client Orange Romania, de aici:

 

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

Am facut, dar degeaba, ei se eschivează cu tot felul de răspunsuri .

Nu ai primit un răspuns? Nu ai număr de înregistrare?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Concret, ce ti-au spus?

Client Orange

Normal ca vin cu tot felul de raspunsuri, ca de altceva multi operatori nu sunt in stare. Daca poti cumva dovedi ca nu ai avut semnal, reclama-i la ANPC si/sau ANCOM, nu astepta pana iti rezolva ei problema, fiindca e in interesul lor sa nu o faca. Plateste factura, sa nu te dea la recuperatori, dar dupa ce depui o reclamatie si nu se rezolva. Ii suni la 300 si le zici ca doresti restituirea banilor platiti in zilele jn care serviciul a fost nefunctional. Daca nu pricep cu vorba buna, apelezi la autoritati,dar platesti intre timp factura, ca sa nu ai probleme

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Ai facut sesizare de nefunctionare? Daca da, poti cere sa se scada cele 10 zile de pe factura urmatoare.

Client Orange

Am facut de fiecare data sesizare si degeaba.