anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suspendare contract Tv

Frona_Paul
Începător

Buna ziua! Contul de TV a fost suspendat, deși a fost achitata factura in avans pe următoarele șase luni. Deasemenea, ultima factura a venit cu o valoare tripla anterior. Ma puteri ajuta, va rog din suflet!

3 Răspunsuri 3

teacher_
#StarMember

Salut! In primul rand asigura-te că ai:

Confirmarea plății (ordin de plată, extras bancar, chitanță etc.).

Datele plății: suma exactă, data, contul în care a fost transferat, și codul client dacă este trecut.

Contacteaza Serviciul Clienți, din aplicația My Orange, Altele,Contact și feedback, Scrie-ne, explica situația și solicită să fii transferat către un operator. 

Sau intra aici https://www.orange.ro/contact/

Sau poți apela serviciul clienți și la Nr 300, sau 0374300300. 

Trebuie sa incluzi aceste informații în mesaj sau telefonic:

Că ai achitat în avans pe 6 luni.

Că ultima factură a fost nejustificat de mare.

Că serviciul a fost suspendat, deși nu există restanțe.

Atașează dovada plății.

Solicită reactivarea imediată și o verificare detaliată a contului.

Mult succes

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică în My Orange, să vezi cum apare acolo și care este cauza. Dacă prețul s-a mărit, posibil din cauza aia să fie.

Ia legătura cu Serviciul clienți din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo  și alegi tot transfer operator.

Pe chatul din aplicația My Orange poți să le scrii la orice oră, iar ei răspund în câteva ore, iar acolo le atașezi și dovada plății. În rest, chiar și telefonic, îi contactezi între 8-20.

Doar ei te pot lămuri exact care poate fi cauza.

Succes!

DanielaH
Moderator

@Frona_Paul, s-a rezolvat situația? S-au reconectat serviciile?

Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? Te așteptăm să revii cu vești bune.