anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sunet decalat Antena 1 Orange DTH

gabriel23
Junior
Sunetul este decalat câteva secunde pe Antena 1. Am rescanat canalele, dar problema persista. Mai are cineva aceasta problema?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
@gabriel23 pentru televizoarele Sony cu Android a fost identificata o problema cu redarea sunetului. Poți găsi mai multe detalii aici: https://www.sony.ro/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/articles/00253405 ‏‏‎ ‎ Ca si prim pas, pentru a remedia problema dezinstalează aplicația Tune-in și efectuează o resetare soft astfel: - Opțiunea 1: ține apăsat butonul verde de alimentare de pe telecomanda televizorului până când televizorul repornește. - Opțiunea 2: efectuează un ciclu de alimentare: deconectați ștecherul de alimentare al televizorului, așteptați un minut și reintroduceți ștecherul. ‏‏‎ ‎ Dacă nu ai aplicația Tune-în instalată și totuși te confrunți cu această problemă, efectuează o resetare soft si verifica daca ai ultima versiune de soft sau daca este necesar sa instalezi actualizări de sistem. ‏‏‎ ‎ In caz ca nu ai rezolvat problema, te rog sa iei legătura cu cei de la Sony pentru a rezolva problema. Ii poți contacta la 0372723019 de luni până vineri intre 09:00 - 17:00 ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

RafaHelper
#StarMember
Salut @gabriel23, Ce model de televizor folosești?

gabriel23
Junior
Sony Bravia KD-55XF7596

RafaHelper
#StarMember
@gabriel23 pentru televizoarele Sony cu Android a fost identificata o problema cu redarea sunetului. Poți găsi mai multe detalii aici: https://www.sony.ro/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/articles/00253405 ‏‏‎ ‎ Ca si prim pas, pentru a remedia problema dezinstalează aplicația Tune-in și efectuează o resetare soft astfel: - Opțiunea 1: ține apăsat butonul verde de alimentare de pe telecomanda televizorului până când televizorul repornește. - Opțiunea 2: efectuează un ciclu de alimentare: deconectați ștecherul de alimentare al televizorului, așteptați un minut și reintroduceți ștecherul. ‏‏‎ ‎ Dacă nu ai aplicația Tune-în instalată și totuși te confrunți cu această problemă, efectuează o resetare soft si verifica daca ai ultima versiune de soft sau daca este necesar sa instalezi actualizări de sistem. ‏‏‎ ‎ In caz ca nu ai rezolvat problema, te rog sa iei legătura cu cei de la Sony pentru a rezolva problema. Ii poți contacta la 0372723019 de luni până vineri intre 09:00 - 17:00 ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.