- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-09-2024 07:40 PM - editat 24-09-2024 07:42 PM
Mi-au fost sistate serviciile fixe pentru neplata. Am achitat întreg soldul. Cand se va restabili furnizarea serviciilor ???

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 09:28 PM
Salutare!
Din păcate, dacă a trecut termenul acela de câteva zile de la ziua limită și nu ai achitat factura, posibil să se fi produs ceva neplăcut prin sistemele lor, dacă ai plătit din My Orange și nu s-au pornit automat serviciile.
Cred că vor fi disponibile în câteva ore, iar dacă nu, le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon) - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo .
Mare grijă în viitor să nu mai întârzii cu plata, iar la următoarea factură vei avea , din păcate, și 3 euro cost suplimentar pentru taxa de reconectare .
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 07:43 PM
Salut @paulina1,
Depinde unde ai facut plata, ne poti spune unde ai platit?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-09-2024 07:45 PM - editat 24-09-2024 07:48 PM
Am platit din contul MyOrangefix prin PayU
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 07:44 PM
Am platit din contul MyOrange

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 07:48 PM
Paulina, bun venit in Comunitate!!!
Prin ce metoda ai facut plata si cand? Cea mai rapida ar fi prin My Orange si recomandabil ar fi sa nu mai ajungi in situatia asta, pt ca reconectarea nu se va face instantaneu. Poate fi in seara asta, poate fi maine dimineata, in functie de cum sistemul prelucreaza plata.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 09:28 PM
Salutare!
Din păcate, dacă a trecut termenul acela de câteva zile de la ziua limită și nu ai achitat factura, posibil să se fi produs ceva neplăcut prin sistemele lor, dacă ai plătit din My Orange și nu s-au pornit automat serviciile.
Cred că vor fi disponibile în câteva ore, iar dacă nu, le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon) - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo .
Mare grijă în viitor să nu mai întârzii cu plata, iar la următoarea factură vei avea , din păcate, și 3 euro cost suplimentar pentru taxa de reconectare .
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 09:35 PM
Au repornit serviciile. Dar, taxa de reconectare mi se pare un abuz. Multumesc pt raspuns!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 09:52 PM
Cu plăcere! Te mai așteptăm în Comunitate!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-09-2024 08:33 AM
Nu e deloc un abuz, e o penalizare care sa te facă să fii mai punctuală cu plata altădată. Poți să amâni un pic plata, dar anunți dacă știi că nu poți achita la timp.
