anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sistarea serviciilor fixe pentru neplata

paulina1
Junior

Mi-au fost sistate serviciile fixe pentru neplata. Am achitat întreg soldul. Cand se va restabili furnizarea serviciilor ???

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, dacă a trecut termenul acela de câteva zile de la ziua limită și nu ai achitat factura, posibil să se fi produs ceva neplăcut prin sistemele lor, dacă ai plătit din My Orange și nu s-au pornit automat serviciile.

Cred că vor fi disponibile în câteva ore, iar dacă nu, le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon) - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo  .

Mare grijă în viitor să nu mai întârzii cu plata, iar la următoarea factură vei avea , din păcate, și 3 euro cost suplimentar pentru taxa de reconectare  .

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

RafaHelper
#StarMember

Salut @paulina1,

Depinde unde ai facut plata, ne poti spune unde ai platit?

Am platit din contul MyOrangefix prin PayU

 

paulina1
Junior

Am platit din contul MyOrange

delfinas
#StarMember

Paulina, bun venit in Comunitate!!!

Prin ce metoda ai facut plata si cand? Cea mai rapida ar fi prin My Orange si recomandabil ar fi sa nu mai ajungi  in situatia asta, pt ca reconectarea nu se va face instantaneu. Poate fi in seara asta, poate fi maine dimineata, in functie de cum sistemul prelucreaza plata.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, dacă a trecut termenul acela de câteva zile de la ziua limită și nu ai achitat factura, posibil să se fi produs ceva neplăcut prin sistemele lor, dacă ai plătit din My Orange și nu s-au pornit automat serviciile.

Cred că vor fi disponibile în câteva ore, iar dacă nu, le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon) - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo  .

Mare grijă în viitor să nu mai întârzii cu plata, iar la următoarea factură vei avea , din păcate, și 3 euro cost suplimentar pentru taxa de reconectare  .

Baftă!

Au repornit serviciile. Dar, taxa de reconectare mi se pare un abuz. Multumesc pt raspuns!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu plăcere! Te mai așteptăm în Comunitate!

Nu e deloc un abuz, e o penalizare care sa te facă să fii mai punctuală cu plata altădată. Poți să amâni un pic plata, dar anunți dacă știi că nu poți achita la timp.