anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare smartcard

roby11
Junior entuziast

Ce porcarie....pornesc si eu orange-ul din an in pasti si atunci nu merge. Azi, sambata, bag in priza,  eroare smartcard. 10 minute a fost in priza de cand am abonamentul, ce folosesc alt furnizor. Am bagat sa verific daca merge.... Nu vrea si gata. Vobesti singur, ca pana luni e contracost....router-ul are si el alte probleme discutate pe aici deci tre sa scap de orange definitiv.

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți vorbi acum la 300/0374300300, până pe la ora 18. După acea oră este contracost.

Posibil să fie o problemă și faptul că nu folosești serviciile tv o perioadă lungă.

Baftă!

MihaiC99
Specialist

Salut,

Îi poți contacta atât prin chat  ( ceri transfer către operator) cât și telefonic.

Programul de lucru îl găsești in linkul de mai jos.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Bănuiesc că ai introdus cardul CI+ cand tv era oprit după care l-ai pornit. In caz contrar este posibil sa fie dezactivat.

roby11
Junior entuziast

Am.incercat toate variantele. Cand ajung sa intre un operator primesc mesaj ca programul e de luni pana vineri...M-am lasat pagubas. E card bagat in decodor Vestel, nu in televizor....

mihai_13
Maestru

Salut... vezi ca daca nu folosesti mai mult timp "echipamentul"  o  sa ti se ceara o configurare din nou - nu mi este clar de ce ,  posibil ceva in legatura cu securitatea - dar asa patesc si eu cu un C.I de la Digi , intru pe contul meu si dau o resetare apoi  incepe sa functioneze ...

DanielaH
Moderator

@roby11, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?