la 14-06-2025 03:38 PM
Ce porcarie....pornesc si eu orange-ul din an in pasti si atunci nu merge. Azi, sambata, bag in priza, eroare smartcard. 10 minute a fost in priza de cand am abonamentul, ce folosesc alt furnizor. Am bagat sa verific daca merge.... Nu vrea si gata. Vobesti singur, ca pana luni e contracost....router-ul are si el alte probleme discutate pe aici deci tre sa scap de orange definitiv.
14-06-2025 03:57 PM - editat 14-06-2025 03:59 PM
Salutare!
Poți vorbi acum la 300/0374300300, până pe la ora 18. După acea oră este contracost.
Posibil să fie o problemă și faptul că nu folosești serviciile tv o perioadă lungă.
Baftă!
14-06-2025 05:26 PM - editat 14-06-2025 05:31 PM
Salut,
Îi poți contacta atât prin chat ( ceri transfer către operator) cât și telefonic.
Programul de lucru îl găsești in linkul de mai jos.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Bănuiesc că ai introdus cardul CI+ cand tv era oprit după care l-ai pornit. In caz contrar este posibil sa fie dezactivat.
la 14-06-2025 07:31 PM
Am.incercat toate variantele. Cand ajung sa intre un operator primesc mesaj ca programul e de luni pana vineri...M-am lasat pagubas. E card bagat in decodor Vestel, nu in televizor....
la 15-06-2025 05:50 AM
Salut... vezi ca daca nu folosesti mai mult timp "echipamentul" o sa ti se ceara o configurare din nou - nu mi este clar de ce , posibil ceva in legatura cu securitatea - dar asa patesc si eu cu un C.I de la Digi , intru pe contul meu si dau o resetare apoi incepe sa functioneze ...
la 17-06-2025 10:45 AM
@roby11, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor