anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] TV pe fibră proprie Orange - lipsă semnal

Herman
Junior entuziast
De aproximativ o săptămână TV-ul se oprește în fiecare noapte. De obicei la 22. Azi s-a oprit la 23. Revine dimineața urmatoare.
Știe cineva motivul?
35 Răspunsuri 35

Vio73
#StarMember
Chiar dacă se fac lucrări sau sunt ceva probleme tehnice, mi s-ar părea normal să fiți înștiințati cumva!

Herman
Junior entuziast
Mai precizez o dată: Net-ul merge șnur. Cum fac spiridușii ăștia portocalii? întrerup numai jumătatea de fibră pe care trece TV-ul? 🙂

Gianni
Cunoscător certificat
Ar fi normal să înștiințeze, dar ei fac lucrările noaptea iar peste zi totul este normal, așa că de ce să se complice sa mai anunțe că au ceva probleme pentru 2-3 clienți nemulțumiți. A doua variantă ar fi că cei care ar trebui sa informeze clienții nu o fac din comoditate, sau sunt sfătuiți să te ducă cu vorba pentru a nu avea probleme.

Razvan
#StarMember
@herman, internetul este furnizat de la o altă sursă și tv de la o altă stație de transmisie, chiar dacă le primești pe aceeași fibră. Probabil noaptea mai instalează fibră și mai opresc semnalul ca să facă interconexiuni sau alt motiv, care îmi scapă.

Vio73
#StarMember
Și eu cred că se lucrează și din acest motiv sunt probleme. E clar că au un orar, dacă e noapte de noapte treaba asta. Sunt convins că trag tare să acopere cât mai multe zone. În ce localitate se întâmplă? Mulțumesc!

Herman
Junior entuziast
"Dămăroaia"

Gianni
Cunoscător certificat
Dacă totuși sunt lucrări în zonă și numai noaptea nu ai semnal Tv, atunci nu cred că e o mare problemă. Sa-i lăsăm totuși să-și facă treaba cît mai repede pentru a avea servicii de calitate. Sper sa nu mai dureze mult timp aceste lucrări, și în curînd să fiți mulțumiți de servicile care vă sunt oferite de Orange.

Herman
Junior entuziast
Sunt două probleme, una mare și una mare. Cea mică: lucrez "schimbul 2". Pentru mine noaptea este ca seara. Cum ar fi să se oprească TV-ul între 16 și 23? Pentru telespectatorii "normali". Cea mare: De ce vine echipa la mine a doua zi dimineață? Ce d**** caută atunci și acolo? Întreb comunitatea chestii pe care ar trebui să mi le spună Orange ÎNAINTE să se întâmple. O notă destul de proastă pentru furnizor, oricum ai interpreta.

Herman
Junior entuziast
Eu lucrez schimbul 2. Noaptea este prime time, pentru mine. Dacă acceptăm ideea că există minorități sociale neglijabile, atunci nu e o mare problemă, într-adevăr. Însă, fără nici un dubiu, este o mare problemă că agenții nu știu sau nu vor să spună nimic despre aceste lucrări programate dar neanunțate. Din acest punct de vedere Orange nu-și respectă niciun client. Minoritar sau majoritar. Au început cu stângul rețeaua proprie. Mii de contracte întoarse de curier pentru că potențialii clienți aveau 3 minute la dispoziție să le citească și să le semneze. Acum batjocura asta nocturnă. La 10 închiderea programului, ca pe vremea lui Ceaușescu. Faza cu Eurosportul și cu Discovery. Pe 31 Decembrie call-center-ul nega scoaterea posturilor din grilă, pe 1 Ianuarie erau scoase. Dacă Vodafone/UPC trec pe fibră, nu văd un viitor pentru Orange. Păcat.

Vio73
#StarMember
Nu ai în grilă Discovery și Eurosport?

Gianni
Cunoscător certificat
Cred că unele departamente de la Orange au lipsă de comunicare sau sunt în curs de formare și informațiile ajung mai greu acolo unde trebuie. Probabil au și o lipsă de personal instruit in unele departamente. Asta se întîmplă cam peste tot nu numai la cei de la Orange. Alianța dintre Vodafone/UPC este destul de solidă pentru început dar nu o văd de durată. Cu siguranță au și ei problemele lor, ca fiecare companie, însă pentru moment le tin sub control pentru a atrage cît mai mulți clienți. Este bine atunci cînd există concurență, așa fiecare poate alege oferta care îi convine la un preț cît mai accesibil. Sper ca toate problemele să se rezolve cît mai repede și clienții să fie mulțumiți de serviciile care le sunt oferite.

Herman
Junior entuziast
Au sunat astăzi și au confirmat, direct sau indirect, tot ce-am scris noi mai sus. Ar trebui să marchez toate răspunsurile ca valabile. 🙂

Gianni
Cunoscător certificat
Asta înseamnă că adevărul este undeva pe la mijloc. Este un început și sper să continuie a discuta cu clienții și de a le da informații cît mai detaliate fără a se sustrage de la ceea ce există cu adevărat;))

Vio73
#StarMember
E bine că ai măcar certitudinea celor ce se întâmplă! Probabil că vor face ceva să rezolve în viitorul apropiat.

Gianni
Cunoscător certificat
In timp problemele se vor rezolva, după aceea clienții vor fi mai stabili și nu se vor potra de la un operator la altul. Pînă cînd totul se va face cu corectitudine pentru mulțumirea clienților va mai dura ceva timp. Dacă operatorul va fi corect, clienții vor fi mulțumiți și vor fi fideli.