anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu aplicația Orange TV Go pentru Smart TV

Emi_1
Junior
Mai are cineva probleme cu aplicația Orange TV Fi pentru Smart TV? Cred că a fost un update și de atunci aplicația se blochează pe ambele TV-uri pe care o am instalată.
1 Soluţie acceptată‚

Emi_1
Junior
Am făcut din nou update și acum merge. Mulțumesc pentru ajutor.

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

Vio73
#StarMember
Și a funcționat bine până la problema aceasta? A fost vreun upgrade al aplicației?

Teo_4
Junior
Asa a facut din prima. A avut un update de curand, dupa care pentru vreo 2 zile a mers bine, dupa care iar arata black screen. Parca mai rau ca niciodata. Am incercat doar cu reinstalare, apoi am incercat cu stersul aplicatiei si reinstalare. Nimic nu merge

Vio73
#StarMember
Bănuiesc faptul că ai urmat pașii dați de ei aici: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/smart-tv/

Teo_4
Junior
Da. Tocmai am reincercat sa vad daca imi cere pasul de cod/qr. Nu mai apare la o noua reinstalare.

DanielaH
Moderator
@Teo, am expus situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic. Pentru verificare, ar avea nevoie de cât mai multe detalii (de exemplu versiunea sistemului de operare, versiunea aplicației, userul de logare și eventual niște poze/ un video, un număr de telefon de contact) pentru a putea vedea cum se manifestă problema întâmpinată de tine. Pentru că aceste date sunt confidențiale și nu pot fi făcute publice în Comunitate, sugestia colegilor noștri este să trimiți un e-mail cu cât mai multe detalii la aplicatii@orange.com și vor prelua ei solicitarea ta. Îți mulțumim și te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Gik_1
Începător
Cum ai rezolvat cu aplicația pe tv Samsung, la mine nu funcționează?

Ascary
Campion certificat
Salut Gik si bine ai venit pe comunitate. La tine nu functioneaza? Ce televizor ai ?

Gik_1
Începător
Bună, Samsung cu sistem tizien și nu funcționează

Ascary
Campion certificat
Te-ai autentificat prin SMS sau ai scanat codul QR de pe televizor ? Daca da,incearca sa dezinstalezi si sa reinstalezi aplicatia. Vrei primi ultima versiune. Autentifica-te si va merge.

Gik_1
Începător
Da, m-am autentificat nu îmi apare codul se deschide aplicația îmi apare se incarca fara nici un canal

Ascary
Campion certificat
Dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia.

Gik_1
Începător
Am făcut asta de 5 ori și la fel

Gik_1
Începător
Ultima versiune este 3.0.0 ?

Ascary
Campion certificat
Atunci nu ramane decat sa dai maine un telefon la relatii cu clientii,nr 300 si sa le spui ce se intampla. Revino si spune-ne cum ai rezolvat astfel poate ii ajuti si pe alti membri.

Vio73
#StarMember
Destul de neplăcut, dar sunt convins că vei fi ajutat! Succes!