anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa vad seriale sau filme dupa ce am activat beneficiul din My Orange?

andreri
Începător
Unde pot vedea serialele sau filmele sau cele 97 de posturi?
1 Soluţie acceptată‚

adrianbblk
Junior
Buna @andreri Pentru asta ai nevoie de Orange Tv Go. Fie instalezi aplicatia pentru mobil, Android (Google Play) sau iOS(AppStore), fie accesezi serviciul din web la adresa https://tvgo.orange.ro

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vrajitoarea
Cunoscător
Presupun ca la asta te referi si sper sa te ajute raspunsul de mai jos de pe pagina oficiala https://www.orange.ro//servicii-fixe/tv/orange-tv-go/smart-tv/ "Dacă am un abonament Orange Home TV cum pot viziona selecția de canale disponibile în Orange TV Go sau filmele și serialele din Movie Go Unlimited, opțiune inclusă în abonamentul meu TV?" Cu abonamentul tău Orange Home TV ai acces în Orange TV Go la o parte dintre canalele TV incluse în pachetul tău TV. Iar cu Movie Go Unlimited, beneficiu inclus în oferta ta TV, ai acces la sute de filme și episoade, inclusiv la îndrăgitele animații Disney. Opțiunea se va activa automat la prima autentificare în serviciul Orange TV Go, folosind datele contului Orange pe care ai asociat abonamentul tău TV. La sfârșitul perioadei contractuale, beneficiul Movie Go Unlimited se va dezactiva automat. Dacă ai deja un cont Orange creat cu un număr de telefon de pe același cod de abonat, sună la 300, Serviciul Clienți, sau mergi la cel mai apropiat Orange shop ca să primești acces la canalele incluse în Orange TV Go. Dacă nu ai încă un cont Orange, intră aici și creează-ți unul acum. Sună apoi la 300, Serviciul Clienți, sau mergi la cel mai apropiat Orange shop ca să primești acces la canalele incluse în Orange TV Go.

adrianbblk
Junior
Buna @andreri Pentru asta ai nevoie de Orange Tv Go. Fie instalezi aplicatia pentru mobil, Android (Google Play) sau iOS(AppStore), fie accesezi serviciul din web la adresa https://tvgo.orange.ro

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Dacă ai aplicația Orange tv go pe telefon și un tv smart de ultimă generație, poți reda de pe telefon pe televizor ceea ce dorești și ce ți se permite. https://despregadget.ro/cum-poti-afisa-pe-un-tv-ceea-ce-ruleaza-pe-un-smartphone-folosirea-allsharemiracast/ Dacă tv-ul este cu android (Sony, Philips, TCL) sau tizen (Samsung), poți descărca aplicația respectivă direct pe acesta și le poți vedea direct pe tv, ca și pe telefon. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/smart-tv/ Poți vedea și pe alte dispozitive , cum ar fi laptop/desktop, tabletă, etc. De exemplu, pe laptop/desktop, le poți vedea aici, fiind autentificat în contul My Orange: https://tvgo.orange.ro/live De asemenea, poți folosi stick-ul tv sau Orange tv box (cea mai nouă soluție Orange): https://comunitate.orange.ro/questions/2197494-stickul-orange-tv https://gadget.ro/orange-tv-go-box-este-device-ul-ce-iti-permite-sa-vezi-continut-video-din-orange-tv-go-sau-youtube-oriunde-te-ai-afla/ În caz că nu reușești să folosești nicio variantă, cere ajutorul unui consultant Orange. Sper că ai soluții! Succes!

FaraUnID
Campion certificat
Care mai de care cu tablete, aplicatii, stick-uri, cutii de conserva, Smart TV-uri, apel 300, chat djingo, deschide cont, inchide cont, apa-i uda, iarba verde, cerul albastru, Papa catolic. Initiatorul a spus ca si-a activat acest beneficiu. Asta inseamna ca are deja cont Orange pentru ca este vorba de un beneficiu Orange Thank You, prin intermediul caruia poti activa in mod gratuit optiunea Family HD Go care vine la pachet cu Movie Go Unlimited. @initiator Suna la serviciul clienti, pentru ca trebuie refacuta legatura dintre contul tau aka numar de telefon si protalul Orange TV Go, altfel ramai doar cu programele gratuite pe care le ai in abonamentul de voce. O spun din propria experienta. Important este ca la finalul celor 3 luni de gratuitate sa dezactivezi optiunea, altfel te vor factura la pretul ei standard. De asemena trebuie mentionat faptul ca nu o sa poti urmari toate emisiunile live, pentru ca in cazul unor productii "nu exista drepturi de retransimsie in online".

Manuel_2
Începător
La fel am patit si eu cand am incercat sa vad un post din cele 90, am renuntat la bonus, nu am nici un chef sa conversez cu serviciul clienti

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cereți ajutorul celor de la Serviciul clienți dacă nu reușiți să aveți acces la canalele respective.

FLo1
#StarMember
@FaraUnID: Dintre toti, singurul mai cu capul pe umeri.... Pana si eu am cazut ispitei crezand ca acest beneficiu "imi va schimba viata". Nici nu au trecut multe minute dintr-un presupus "extaz" si deja incepe cosmarul: 1. Speranta unor canale TV internationale (asa cum am mai mentionat in alte topicuri).... pauza (exceptand 2 franceze, care oricum le aveam pe cablu). Unul spaniol (TVE), nici pomeneala sa mearga. Italieni... pauza. 2. Nici cele care ar trebui sa mearga nu merg. Unele mai degraba le accesez la liber de pe site-urile lor, decat prin OrangeGO (povestea cu corelarea numarului cu contul de TV... pentru 3 luni nu merita deranjul) 3. 97 de canale??? Pai daca am vazut vreo cateva din care jumate erau out of order (neaccesibile).... restul poate sunt in "canal" :))) 4. Am facut o prostie activand acest beneficiu, dar era singura optiune posibila. Nici descriere, nici continut de pachet, nici pasi de urmat pentru configurare / accesare, ca pentru TOnTI. Orange este ignorant la acest capitol... poate de aceea il da si gratuit ca beneficiu. Pacat. Si se asteapta ORANGE din partea publicului la o solicitare enorma a acestui sector de bussiness?? O fi naiv....ca mine cand am click-uit butonul de activare.

teacher_
#StarMember
@Flo_1, și eu eram la fel de entuziasmat de acest Orange TvGo, și odată cu trecerea timpului mi-am dat seama că efectiv nu am la ce să mă uit... Poate la cate un meci pe Look, dar intre timp am instalat și aplicația Digi Online, tot gratuit (am cablu de la Digi) și vreau să spun că sunt canale mult mai atractive oferite...

FLo1
#StarMember
@teacher_ : Intradevar, dezamagitor. Si cand te gandesti ca inainte Orange obisnuia prin "BOT-ii" detinuti macar sa-ti aminteasca de-o felicitare. Anul acesta a fost sabotat de COVID.... nici un mesaj, nici o urare / la o anuală aniversare. De aceea simtindu-i lipsa am aruncat o geana la beneficii sa vad cu ce m-o fi "cadorisit" (tiptil), dar asemeni unui puști entuziasmat doar pe moment de cadoul primit, mi-am pierdut aproape instant enuziasmul pentru cadoul primit. De ce? Nu mi se potrivea. Acum (daca bine am inteles) tre' sa stau cu grija ca peste 3 luni sa-l dezactivez si sa nu fiu partas la "surprize-surprize"

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
La mine merge destul de bine și urmăresc conținutul pe tv-urile cu android în mod curent. Și o fac de ceva vreme, aproape zilnic. Mi-aș lua și o cutie din aia (tv box) pentru vacanțe, dar nu știu dacă tv-urile de pe acolo sunt de tip mai nou sau crt-uri.

FLo1
#StarMember
@Vio73: ce are activarea unui beneficiu cu tv box-ul? Una e sa ai ai abonament oficial, activat si configurat pe un anumit pachet si alta sa primesti o momeala inutilzabila cu care poti sa stergi... carcasa din dos. Mai bine asemeni bonificatiilor de la alte achizitii (ex: TV smart), acest beneficiu era prezentat sub forma unui cod de activare directa a ceea ce promite. Asa, in forma actuala este ceva dar partial si daca mai vrei trebuie configurat prin serviciul clienti.... si nici atunci nu e complet la "97 de canale". Si pentru ce? Pentru 3 luni de zile? Procedura ORANGE in acest caz este una extrem de birocratica sau este o alta minciuna obisnuita, asemeni celor cu "internet la gramada" dar omite sa-ti specifice conditia unei optiuni active de minim 5 euro pe cont.