la 13-11-2022 12:31 AM - editat ultima oară la 16-11-2022 08:55 AM de DanielaH
Buna seara, am 2 probleme pe care nu am reusit sa le rezolv cu vreun operator orange.
Am un abonament mobil Orange Fun12
1-Am cumparat optiunea Go Premium. Nici un canal din aceasta optiune nu merge cand ma loghez pe un browser sau pe aplicatia Orange Tv Go .
2- In plus aplicatia Orange tv go nu ma lasa sa ma loghez imi da o eroare de server (print screen atasat aici)
Ma poate ajuta cineva pentru a rezolva problemele acestea ?
Multumesc anticipat
la 15-11-2022 11:23 PM
Buna seara
Am reusit sa rezolv problemele. Va multumesc pentru mesage.
Dupa spusele unuia dintre operatorii Orange, Protv nu merge dintr un browser net, doar de pe aplicatia Orange tv go.
Cum nu ma puteam loga pe aplicatie, de asta credeam ca nu merge optiunea Premium Go.
2. Problema logarii pe aplicatie si eroarea de server veneau de la Id-ul de logare. Explic mai jos:
Sunt 2 modalitati de logare :
Daca ma logam cu adresa de email primeam eroare de server.
Daca ma logam cu nr de telefon si sms trimis de Orange, se loga, dar canalele din optiunea Premium Go nu mergeau.
M am logat cu nr de telefon si parola proprie. Nu a mai facut eroarea si canalele premium go functioneaza. Aceasta a fost solutia ce a mers la mine.
Ca informare folosesc aplicatia Orange Tv Go pe un Oppo 7 reno 5g cu Color Os bazat pe Android.
Optiunea Premium functioneaza si pe browser pe Windows .
Va multumesc la toti care ati intervenit si la operatorii orange care au cautat sa ma ajute.
O seara buna
13-11-2022 06:18 AM - editat 13-11-2022 06:22 AM
Salutare!
Pentru logare, incearcă să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația, iar pentru canale, scrie-le la adresa aplicatii@orange.com, unde sunt specialiști și dă-le numărul de telefon asociat contului și numele și prenumele administratorului de cont.
Ai și aici unele detalii despre cum ar trebui să procedezi:
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/cum-pot-folosi-orange-tv-go-pe-toate-dispozitivele/td-p/39587
Baftă!
la 13-11-2022 06:28 PM
Bunaseara. Multumesc pentru raspuns.
Legat de linkul cu procedura e ok. Am urmat pasii pentru a se loga cu un abonament mobil orange. Pe aplicatia Orange Tv Go intalnesc eroarea de server de care am vorbit. Am dezinstalat applicatia si am reinstalat, dar primesc aceeasi eroare de server.
La logarea pe pagina de web orange tv go, e ok se logheaza, dar nu apar programele din optiunea Premium Go pentru care am platit.
Am scris la adresa de email pe care mi-ati dat-o, sper sa-mi raspunda.
Ciudat este ca, am vorbit de pe contul meu prin chat, cu un consilier orange si pe pagina web orange tv go, programele premium go, au functionat cateva minute. Apoi mi a fost blocat accesul la aceste programe . Chiar nu inteleg ce se intampla.
la 13-11-2022 08:21 PM
Și eu sper să se rezolve!
O seară faină!
la 15-11-2022 09:48 AM
@Kev, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 15-11-2022 11:24 AM
Buna. Da am contactat orange dar nu s-a rezolvat nimic.
Nu am acces la programele premium pe orice platforma ma loghez .
Iar pe aplicatia Orange Tv Go nu ma pot loga cu emailul si parola, imi da eroare server, desi am dezinstalat si instalat de mai multe ori.
Daca ma loghez pe aplicatie cu nr de telefon si sms nu am programele premium.
O sa mai incerc, sa sun la 300.
la 15-11-2022 11:23 PM
Buna seara
Am reusit sa rezolv problemele. Va multumesc pentru mesage.
Dupa spusele unuia dintre operatorii Orange, Protv nu merge dintr un browser net, doar de pe aplicatia Orange tv go.
Cum nu ma puteam loga pe aplicatie, de asta credeam ca nu merge optiunea Premium Go.
2. Problema logarii pe aplicatie si eroarea de server veneau de la Id-ul de logare. Explic mai jos:
Sunt 2 modalitati de logare :
Daca ma logam cu adresa de email primeam eroare de server.
Daca ma logam cu nr de telefon si sms trimis de Orange, se loga, dar canalele din optiunea Premium Go nu mergeau.
M am logat cu nr de telefon si parola proprie. Nu a mai facut eroarea si canalele premium go functioneaza. Aceasta a fost solutia ce a mers la mine.
Ca informare folosesc aplicatia Orange Tv Go pe un Oppo 7 reno 5g cu Color Os bazat pe Android.
Optiunea Premium functioneaza si pe browser pe Windows .
Va multumesc la toti care ati intervenit si la operatorii orange care au cautat sa ma ajute.
O seara buna
la 16-11-2022 08:54 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu detalii.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 28-10-2023 07:42 AM
Nu este deloc bine, am aceleași probleme stupide și greu de rezolvat de nespecialiștii de la Orange.
Am urmat aceiași pași pentru remediere, am sunat de nenumărate ori la Orange ... nu, nu se poate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor