anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Dann
Junior
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

78 Răspunsuri 78

Vio73
#StarMember
@repopovici, E foarte bine că s-a rezolvat! Felicitări!

Ascary
Campion certificat
@popovici ai forța ceva dar ti-ai atins scopul. Felicitari! 🙂

Catalin_Daniel
Junior entuziast
ascary... inca nu au ajuns. m.a sunat instalatorul sa mai astept putin ca nu are cam-uri. au zis ca vin maine pe 31. astept sa vad ce se intampla. daca nu vin nici maine chiar isi bat joc

Catalin_Daniel
Junior entuziast
Salutare. A venit astazi instalatorul si mi-a montat cardul ci+. Instalarea a mers foarte repede. Programele se vad bine. Nu mai sunt probleme cu subtitrarea. Sper sa mearga bine si sa nu am probleme cu el.

DD_1
Începător
Catalin Daniel, când ai montat cardul ci+., la canale iti mai arata informatii despre programul vizionat, adica ce emisiune ruleaza, de la ce ora?

Catalin_Daniel
Junior entuziast
da. arata fara probleme ce programe ruleaza si ce urmeaza

Gicu_3
Junior entuziast
Felicitări, Catalin Daniel; ma bucur ca ai scapat de de povestea cu update-ul de soft la decodoarele KAON. Sincer sa spun cred ca totul este o vrajala sau dupa cum spus o poveste: în două luni de zile sa nu se poată remedia problema? Si un program pt NASA se scria într-un timp mai scurt.

Catalin_Daniel
Junior entuziast
@Gicu_3 mersi. cred ca e ceva la. mijloc intre orange si cei care fac decodoarele, ceva bani ca altfel nu se poate sa dureze atat pentru o amarata de subtitrare. cei care puteti, luati modul ci+ si scapati

Ascary
Campion certificat
Catalin Daniel felicitari! Cat despre durata de viata a CAM-ului nu trebuie sa iti faci griji. Am un CAM Orange de 6 ani montat si merge brici. Mai am unul de la Focus care are vreo 15 ani. Si acesta merge fara probleme. Mai degraba schimbi tu televizorul decat CAM-ul 🙂 . Toate cele bune si te mai asteptam oricand ai vreo nelamurire.

Catalin_Daniel
Junior entuziast
toate cele bune si bafta tuturor.

Vio73
#StarMember
Mă bucur că ai reușit! Felicitări!

dan_14
Începător
Pentru cei care nu detin TV compatibil cu modulul CI, oare orange il inlocuieste? Eu astept prima factura, sunt tare curios cum se tarifeaza un serviciu cu probleme tehnice (sa-i spunem partial functional) si dupa caz cred ca o sa aplic solutia lui gicu (apropo apreciez comentariile), ANPC.

Daniel_17
Junior
După două luni fără subtitrare factura aceeași

Vio73
#StarMember
Cred că Orange și-au luat o mare țeapă cu aceste receptoare. Erau mult mai bune Samsung-urile, chiar și cele mari ( albe), pe care le-au folosit la începuturi.

Gicu_3
Junior entuziast
Si eu cred ca au luat teapa, dar din pacate vor sa scoată parleala pe spatele clientilor: Ar fi trebuit să avertizeze noii abonați despre situație si sa rezolve problema cat mai repede. Din pacate n-au procedat asa si decodoarele nu vor sa le schimbe. Cand ii întrebi spun ca echipa tehnică lucrează la remedierea situatiei. Dar de mai bine de 2 luni nici un rezultat iar clientul n-are decat sa stea cuminte, în opinia dansilor, si sa astepte vreo minune. Oare au procedat asa si in alte tari?