anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Dann
Junior
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

78 Răspunsuri 78

Ritz
Începător
Pe foarte multe canale nu merge subtitrarea. Daca spuneau asta de la inceput nu mai faceam niciun contract. O sa ma adresez si la OPC sa vedem ce se poate face.

Catalin_Daniel
Junior entuziast
o sa vina sa imi inlocuiasca un decodor kaon cu un card ci+. au zis ca dureaza 2 zile lucratoare. inlocuirea se face gratuit. sper sa mearga

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Depinde dacă televizorul tău suportă DVB-S2, ca să se poate pune CI+.Succes!

Catalin_Daniel
Junior entuziast
le.am spus seria si modelul televizorului si au zis ca e ok. am bagat cablul de la antena direct in tv si scaneaza satelitul astra doar ca sunt codate canalele romanesti. trebuie modulul cam

Ascary
Campion certificat
Da Catalin,iar CAM-ul se instaleaza relativ usor. Daca intampini probleme sa ne scrii si te ajutam cu instalarea lui,insa de regula instalatorul care vine cu CAM-ul ar trebui sa ti-l instaleze fara probleme.

Catalin_Daniel
Junior entuziast
Mi-au dat mesaj ca vin maine sa il instaleze. O sa scriu dupa sa spun daca merge sau nu. Mersi frumos!

dan_14
Începător
Referitor la CAM, televizorul trebuie sa poata receptiona semnal de la satelit pe o anumita frecventa, ceea ce inevitabil limiteaza gama de marci TV care indeplinesc conditiile. In cazul meu, pe LG functioneza, pe TESLA nu. Verificarea se face odata cu solicitarea de inlocuire, de catre un tehnician, dar nu va puteti baza. Initial mi s-a comunicat ca va functiona pe ambele. Referitor la update de firmware pentru KAON, greu de crezut ca se va realiza. Ca si mentiune nu cred ca problema este la producator ci mai degraba la beneficiar, primesti ceea ce comanzi (asta ar trebui sa primim si noi, conform cu abonamentul); ce se intimpla cu cei care nu detin un TV compatibil cu CAM-ul (probabil ca vor trebui sa schimbe televizorul)? Daca a reusit cineva sa rezilieze contractul, sunt tare curios cum si in ce termeni.

Ascary
Campion certificat
Sa te inarmezi cu rabdare Catalin. Unii instalatori bâiguie mult pana il instaleaza. Sa nu-l lasi sa plece pana nu isi face treaba complet. Nu accepti "lasa ca vin maine". Sa rezolve tot pe loc, chit ca va sta cu telefonul la ureche 3 ore cerand detalii de la centru cum sa-l porneasca 🙂 Succes si te asteptam cu vesti bune.

Catalin_Daniel
Junior entuziast
dan_14. televizorul prinde semnal de la satelit. are dvb-s2. este un samsung ue40mu6172.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă prinde e în regulă și trebuie să reușească. Succes!

Gicu_3
Junior entuziast
Nu inteleg doua lucruri:de ce a cumparat orange decodoare necorespunzătoare si de ce distribuie aceste decodoare care nu-și fac treaba fără să comunice acest lucru clienților.In plus face si reclama mincinoasă,pe site se pomenește doar de decodoare Samsung.La montaj în schimb ti se pune KAON.Dupa cate vad interesul de a rezolva problema tinde spre zero si tare mi teama ca nu se va face nimic.Asta se cheamă inselatorie:sa vinzi un produs necorespunzător.

Daniel_17
Junior
Corect zis

rcpopovici
Începător
Eu am rezolvat in felul urmator: dupa ce aproape 1 luna si jumatate nu m-a bagat nimeni in seama de la ei sau mi-au cerut 50 euro/decodor pt a mi le schimba, am facut plangere la anpc si am solicitat rezilierea contractului...dintr-o data, parca s-au trezit toti adormitii de prin birouri si au gasit instant modalitate de rezolvare...inlocuirea ambelor decodoare Kaon cu doua Samsung si cateva compensatii financiare pt neplacerile create...in prezent totul functioneaza ok

Daniel_17
Junior
Corect așa o să fac și eu

Ascary
Campion certificat
@Catalin Daniel in ce stadiu esti cu inlocuirea CAM-ului Orange? De regula in maxim o săptămână ar trebui sa ti se rezolve sesizarea.