anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare player Orange TV Go

dorul11
Junior
chiar sunteti neprofesionisti !!!
v-am trimis ce ati cerut, adica captura de ecran, iar raspunsul vostru ´´PROFESIONIST´´ a fost ca nu functioneaza orange tv go pe telefon mobil deoarece folosesc wi-fi.
eu ti-am trimis Screenshot ca sunt conectat la internet prin intermediul retelei de date mobile si tot nu merge!!! deci care-i problema Profesionistule?!!!
cred ca faci asta intentionat!!!
6 Răspunsuri 6

mihai_13
Maestru
dorul11 :))) iti inteleg nemultumirea dar sa stii ca aici pe Comunitate nu te adresezi direct "acelui" operator cu(,)care ai incercat sa rezolvi problema - tot la 300 sau chat Djingo sau email poti rezolva problema - cand va intra un moderator va lua contact cu tine pe email si va incerca sa te ajute

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Incearca sa dezactivezi Private Relay (Settings > Apple ID > iCloud > Private Relay) Ai mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2795625-rezolvat-eroare-player-orange-tv-go-ios-15
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Cea mai bună soluție, dacă nu reușești cu deconectare/ reconectare sau ștergerea aplicației și reinstalarea acesteia, ar fi să trimiți un email la adresa aplicatii@orange.com, unde să îți dai numele și prenumele, plus numărul de telefon și adresa de email asociată contului. Sper să reușești! Succes!

Viocat
Senior certificat
Foloseste emailul. Stii zicala " vorba zboara....

DanielaH
Moderator
@dorul11, s-a remediat situația? Este funcțional acum serviciul?

dorul11
Junior
Salut, daa, foarte multumesc! S-a remediat problema totul e functional! eu nu am inteles imediat care e situatia si de ce nu funtioneaza, dar dupa alt e-mail primit am inteles ca deocamdata functioneaza doar pe internet mobil Orange si ca urmeaza sa se rezolve problema din sistem, iar pe urma am avut rabdare sa astept si acuma totul e perfect. Multe multumiri!