la 02-03-2023 08:52 PM - editat ultima oară la 06-03-2023 09:00 AM de DanielaH
Salut, doresc sa-mi achizitionez netflix cu 3 tovarasi, iar dupa ce mi creez cont de 'My Orange', ma duc pe pagina de la netflix si incerc sa platesc prin 'Orange'. Dupa ce imi adaug numarul de telefon imi da o eroare. Am contactat echipa Netflix pentru a le cere informatii, iar acestia mi-au un link care acel link m-a redirectionat pe site-ul de la orange, iar dupa ce am completat toate cerintele, inca imi aceasta eroare. Ma poate ajuta cineva, va rog frumos!
la 02-03-2023 10:35 PM
Salutare! Ai activat oferta Netflix, prima dată din contul My Orange? Ai abonament la ORO sau OROC?
la 03-03-2023 12:09 AM
Buna. E posibil sa ai blocata efectuarea de plăți de pe numarul tau. Mă gândesc că asta ar putea fi motivul pentru care nu-ți permite sa finalizezi tranzacția si-ti solicita a alta metoda de plata. Încearcă să iei legătura la relații cu clienții la 300, sa vezi daca asta e cauza și să-ți activeze plățile pe număr.
la 03-03-2023 06:21 AM
Salutare!
Trebuie să știi că acest serviciu este disponibil doar pentru abonații Orange Romania. Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-netflix-cu-plata-pe-factura-orange-15215
Dacă ai servicii de la Orange Romania și tot nu reușești, intră pe chat Djingo sau sună la0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0, pentru a intra în legătură cu un consultant.
Baftă!
la 03-03-2023 03:28 PM
Salut, @EdwardETH ! Ai reușit să activezi oferta?
la 03-03-2023 03:29 PM
Buna, am reusit sa activez.
la 03-03-2023 03:57 PM
Bună,
Ne bucurăm sa auzim ca s-a rezolvat. Dacă ți-au fost de folos informațiile primite mai sus, te rugăm sa le marchezi ca și soluție pentru a îi ajuta și pe alți useri care întâmpină aceeași eroare.
Cu prietenie,
Georgiana
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor