anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cum pot scăpa de acest mesaj pe tv? Îmi cere actualizarea serviciilor

Buna ziua,
Cum pot scăpa de aceste mesaje pe tv?
Am doua smart tv-uri cu +CI si ambele îmi afișează același mesaj când le deschid, de actualizare a serviciilor.
Daca selectez "NU" mesajul dispare până la următoarea pornire,daca selectez "Da" îmi spune că instalarea serviciului a eșuat.
Am aceasta problema de când m-am abonat, cam de 2 luni.
Am atasat poze cu mesajele.
12 Răspunsuri 12

delfinas
#StarMember
O fi o problema de soft a tv-ului. Eu zic intai sa actualizezi sistemul de operare a tv-ului, daca a aparut un update si alte softuri de securitate, apoi sa reincerci actualizarea serviciilor. Ce TV ai si ce sistem de operare are?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bună @Roxana Georgiana, Ai încercat și cu o resetare din fabrică? Întâi dai actualizare a softului și dacă nu e în regulă, dai o revenire din fabrică! Ultima soluție, dacă tot persistă problema este să suni după ajutor la Serviciul clienti, Departamentul Tehnic. Vezi că la resetare îți șterge programele și toate setările inițiale, ulterior trebuind să le reintroduci! Succes!

Am doua tv-uri diferite, Sony cu android și LG WebOS, ambele au actualizarea la zi.

FaraUnID
Campion certificat
Din cate vad eu in acele imagini problema NU pare a fi din televizor in sine, fiind mai degraba o problema legata de functionalitate CAM-ului Orange. Mai ales ca vorbim de 2 televizoare diferite si implicit 2 platforme diferite. Pare ca nu s-a reusit instalarea si configurarea corecta a CAM-ului sau au fost efectuate lucrari in platforma si sunt afisate acele mesaje care solicita actualizarea serviciilor. Ai incercat sa expui problema tehniciului Orange?

RafaHelper
#StarMember
@RoxanaGeorgiana, sunt de acord cu FaraUnID (meriți un like 🙂 ). Imaginile postate de tine nu arata o problema cu TV-urile si cel mai bine ar fi sa scrii un mesaj către orange de aici: https://www.orange.ro/contact/ la care sa atașezi aceste imagini si te va contacta cineva de la tehnic pentru a rezolva problema.

Mulțumesc pentru ajutor, voi contacta serviciul tehnic!

delfinas
#StarMember
Da, daca aceeasi problema e la ambele tv-uri cu sisteme de operare diferite, atunci e ceva de la Orange. Apelează Serviciul Clienți la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (tarif standard) sau la chatul din MyOrange sau pe email. Aici ai toate caile de contact Orange https://www.orange.ro/contact/

Razvan
#StarMember
Deobicei actualizarea softului la CI, se face pe un anumit program definit, așa cum este și la RDS. Nu știu, poate merge sau nu, însă ai putea să pornești tv pe Orange Info, dacă ești pe satelit sau un alt canal gen TVR 1, că poate ți se va actualiza CI+. Răspunsul sigur îl vei primi de la suportul echipei Orange. Trimite mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Am rezolvat, am contactat serviciul tehnic, au făcut o vrajă din calculator de la ei apoi am scos pus cardurile, la unul din tv a venit update de soft (ieri am căutat actualizări și nu erau) momentan nu mai apar mesajele. O zi frumoasa!

delfinas
#StarMember
La fel si tie! Bine ca s-a rezolvat! Deci a fost cumva o pb si de la TV, dar si de la Orange...

DanielaH
Moderator
@RoxanaGeorgiana, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback și pentru că ai împărtășit cu noi această experiență. Te mai așteptăm în Comunitate.

RafaHelper
#StarMember
@RoxanaGeorgiana, ma bucur sa aud!