anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Ce se intampla cu Tv Satelit? - 21.10.2024

geluvlad
Începător

Ce se intampla cu Tv Satelit? Erau prea multe canale la prețul de 16 Euro?

 

33 Răspunsuri 33

DanielaH
Moderator

Ne pare rău pentru această situație și vă mulțumim tuturor pentru sesizări.

Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care fac toate verificările și demersurile necesare pentru remediere.

Mai are rost sa mai tot scot din priza toate echipamentele sau mai aștept.?Am o ora de când aștept sa ma preia un consultant la telefon. Ați sesizat cauza?Mulțumesc!!!

O mare bataie de joc .

Vă asigurăm că echipa tehnică lucrează la remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim tuturor pentru răbdare și înțelegere.

La mine s-a remediat!Lasa recivier-ul pornit pe TVR1 !

 

E ok, eu chiar acum sunt la magazin la Orange sa discut despre reziliere.

ADI66
Junior

Am 16 ore de blackout pe tv satelit orange.Azi e zi de achitat factura.Daca ma fac ca uit ,imediat penalitati.Poate vreau sa ma uit la un meci,la un film,la un documentar. Nu pot.Nu stiu de ce.Nu m-a anuntat furnizorul de servicii,pe care il platesc la timp si fara intarzieri.Am avut internetul oprit aproape o saptamana anul acesta.De doua ori.A anuntat orange ceva? Nimic.Penibil.Nu le pasa catusi de putin de clienti.

Renata11
Junior

Nu functioneaza nici-un canal.

 

DIV
Începător

Nu merge satelitul de azi de dimineata de la 6:30.

Mesajul pe unul din televizoare este “Eroare 14. Decodorul nu poate functiona cu aceste card.”, iar pe celalalt "Blocat”. Pe telefon dimineata un apel s-a intrerupt dupa 15 min de asteptare in coada cu melodie, altul dupa 62 de minute.
Am revenit incepand cu ora 17:30, dar desi am efectuat circa 12 apeluri nu am mai reusit nici macar sa trec de interfata asa-zis inteligenta, care se bloca.
Ce e si mai deranjat e ca Orange nu anunta absolut nimic pe niciun canal de comunicare cu abonatii. Si pe Google daca dai cautare la aceasta ora, nu e NIMIC.
Asa ca intai iti pierzi timpul la serviciul clienti, care probabil a picat, crezand ca e doar problema ta. Sint curios cum va compensa Orange atat defectiunea, cat si orele pierdute la Serviciul Clienti.

Gastec
Începător

Azi, 21 octombrie 2024 a apărut pe ecranul televizorului, doar pe anumite canale un...mesaj de eroare, ce a dispărut pentru vreo 6 ore ca apoi să apară din nou, aparent din senin (e senin afară, atât în România cât și în țara unde am instalată antena de satelit) : [816] Pentru activarea serviciului, te rugăm să aștepți până la 30 de minute cu echipamentele (receptor satelit și TV) în priză. În cazul în care canalul dorit nu devine disponibil sau vrei să...” bla bla bla”

Salut, si eu intampin aceeasi problema, daca mai sunt si alti membrii va rugam sa postati. Multumesc 

Buna @Gastec 

Este deja cunoscuta problema, si se lucreaza la remedierea ei.

S-a rezolvat problema cu [816]

Mulțumim mult pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Sunt cunoscute problemele pentru tv satelit .

Probabil le-a crăpat ceva pe partea de satelit și mai durează un pic până se rezolvă. E neplăcut, dar se întâmplă uneori, din nefericire!

Baftă!